כדורגל: מחזור מרתק בגזרת נערים ב’, צמד לליאם אלוק

הקבוצה שניצחה אחרי 19 מחזורים, הבלם שהפך חלוץ וכבש שלושער והחלוץ המפונה שכבש צמד חשוב. על כך, בכתבה זו

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן, נדחקה בעונה הזו הצידה בעקבות השפעות המצב הביטחוני על התנהלות האתר שלנו. מחזור סופ”ש הביא עמו כמה וכמה דברים שאנחנו מוכרחים לשתף עמכם, סיבה מצוינת להעלאת הפינה מחדש.

בליגת העל לנוער שני “השגרירים” שלנו בהפועל חדרה היו מאדריכלי הניצחון 2:3 בקרב התחתית הביתי מול הפועל רמת השרון. ליאם אלוק, שמפונה מקרית שמונה, כבש צמד שערים בניצחון. נועם שמש, בן העיר צפת שעבר להתגורר לאחרונה בנתניה עם משפחתו, בישל את אחד מהשערים.

הכפיל את סך הכיבושים העונתי שלו. ליאם אלוק במדי הפועל חדרה


תגידו מזל טוב לקבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמודרכת ע”י אילן עזריה. הקבוצה זכתה בניצחון 1:2 על מכבי נתניה מהמקום החמישי בטבלת ליגת העל. היה זה ניצחון ראשון מזה 19 מחזורים. מוחמד זועבי ויהב נפגי כבשו צמד שערים בשלב מתקדם של המחצית השניה, שהיוו מהפך וסללו את הדרך לניצחון מתוק במשחק שנערך בחדרה. על המשחק ועל הקשיים עמם מתמודדת הקבוצה, בכתבה שפרסם כותב שורות אלה באתר VOE

קבוצה שמתמודדת בגבורה עם קשיים משמעותיים. שחקני קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה


במחוז צפון בשנתון נערים ב’ מ.כ גליל גולן בהדרכתו של אליה נאמן ניצלה את המחזור החופשי של המוליכה, בני ממב”ע, כדי להיצמד אליה חזק בזכות ניצחון 0:4 במשחק החוץ מול בני דבוריה. כל השערים נכבשו במחצית השניה: אלמוג רובינוב היה ראשון הכובשים וחסן עיסא האחרון שבהם. בין לבין, רתם תפארת כבש צמד שערים. בעקבות התוצאה מרוחקת מ.כ גליל גולן 4 נקודות מהמוליכה מהגולן.

הצלחה גדולה בעונת פעילות ראשונה, למרות קשיים עצומים. שחקני קבוצת נערים ב’ של מ.כ גליל גולן


הסיפור הגדול של מחוז צפון מגיעה מהמשחק בו אירחה במגרש בצפת השלישית בטבלה, הפועל מרום הגליל את מ.ק קצרין גולן. הרביעית בטבלה שאותה היא הקדימה ב-5 נקודות. אור ויטנברג מכרם בן זימרה, בלם מרום הגליל, הוקפץ בשלב מתקדם ע”י המאמן, אליאב מלכה, מעמדת הבלם לעמדת החלוץ וכבש שלושער בין הדקה ה-64 לדקה ה-80, הדקה האחרונה, שער שהציל את קבוצתו מהפסד, זאת לאחר ששער מוקדם שכבש עילאי מדר בדקה ה-12 והעלה את מרום הגליל ליתרון 0:1, נענה במהפך מרשים מצידה של הקבוצה מהגולן, שמדורכת ע”י משה ריי – שכבר הוליכה 1:3 ו-2:4 בזכות צמד שערים שכבש מלך השערים – אלון נמירובסקי, יאיר בן נר ואדר אלמושנינו.

קאמבק מרשים. שחקני הפועל מרום הגליל