כדורגל: הנוער של קרית שמונה שבר בצורת

ניצחון ראשון למחזיקת הגביע מאז החזרה לליגה – 0:2 על הפועל כפר סבא

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה עוברת עונה מורכבת מאוד. מאז שפרצה מלחמת חרבות ברזל כמו כל קבוצות המועדון הקבוצה אינה יכולה להתאמן ולשחק בקרית שמונה. הקבוצה חזרה לאימונים כחודש וחצי לאחר פרוץ המלחמה, אותם היא מקיימת 3-4 פעמים בשבוע במגרש צר מידות בעיר נשר ומאז החזרה למשחקי הליגה לפני כחודשיים וחצי היא אינה מארחת משחקים, בשל מחסור במגרש ביתי. לפגרת המלחמה יצאה הקבוצה עם מאזן של שני ניצחונות בחמישה משחקים.

מאז החזרה למגרשים הקבוצה לא הצליחה לנצח ב-12 משחקי ליגה, בהן ליקטה 4 נקודות בלבד, שהורידו אותה למקום הלפני אחרון בטבלה, אך הקבוצה מוחרגת מהגעה למשחק מבחן על ההישארות בליגה, במידה ותסיים במקום האחרון. אתמול הצליחה הקבוצה שמודרכת ע”י עומר לוינזון – שהוביל את קבוצת הנוער בעונה שעברה לזכייה היסטורית בגביע המדינה, לזכות בניצחון ראשון מאז החזרה לליגה. היה זה משחק חוץ מול קבוצת התחתית של הפועל כפר סבא, שערים שכבשו יובל דיין במחצית הראשונה ואורי שנפר בדקה ה-84, סללו את הדרך לניצחון 0:2. בשלהי המשחק הורחק בכרטיס אדום ראזי ח’ליפה.

עירוני קרית שמונה מדורגת כעת במקום הלפני אחרון בטבלה, אך גם במידה וחלילה תסיים במקום האחרון, כמו קבוצת נערים א’ ונערים ב’ – הקבוצה מוחרגת מירידת ליגה.

חיכו לזה הרבה זמן. שחקני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה