כדורסל: צפת לא עצרה בירוק

ניצחון ביתי נוסף למ.ס “דניאל” צפת – הפעם 82:90 ביתי על מכבי חיפה

דיווח מדוברות מנהלת ליגה לאומית winner

יומיים אחרי מתקפת הטילים על העיר צפת, שלושה ימים אחרי ההפסד הכואב שנחלה מ.ס “דניאל” צפת בתום שתי ההארכות במשחק הגביע מול אליצור שומרון, קצת נחת לאוהדי הכדורסל בעיר עם ניצחון ביתי למכבי חיפה 82:90 על מכבי חיפה.

במשך שלושה רבעים קיבלנו קרב תחתית שקול בין שתי קבוצות שהיו צמאות לניצחון. ברבע האחרון מ.ס צפת ברחה עם פעולות גדולות של מקסים רומנוב ואופק בן יעקב והבטיחה ניצחון משמעותי לקראת המשך הדרך. הקבוצה של יוסי בונן פתחה את המשחק לא טוב ונקלעה לפיגור דו ספרתי בשלב מוקדם, אבל דניאל קופרברג הנהדר שלט בצבע וכפה משחק צמוד שנגמר בטעם מתוק עבור הביתיים. הירוקים קלעו 5 שלשות בלבד ב-20 אחוז וספגו 21 נקודות ממתפרצות.

הירוקים פתחו טוב את המשחק ועם שתי שלשות של די ג’יי שארפ עלו ל-10:2. יוסי בונן לקח פסק זמן אבל הירוקים לא עצרו וגם רון כהן צלף שלשה. דניאל קופרברג התעורר ועומר חממה הוריד ל-18:14. הקצב הגבוה נרגע והרבע נגמר ב-28:20 לאורחים. מ.ס צפת סבלה מאחוזי קליעה רעים מהשלוש ונשארה צמודה בזכות משחק הפנים של דניאל קופרברג שצימק ל-32:30. המהפך הגיע עם שלשה של תומר כהן שניצל את הבצורת של הירוקים כדי לקלוע שלשה נוספת. ברנדון באומן הגיב עם שלשה חשובה צימק ל-44:47 במחצית.

היה במיטבו. תומר כהן בפעולה (צילום: לילך וייס-רוזנברג)


סל רדף סל בפתיחת הרבע השלישי ו-4 דקות לסיומו הלוח הראה 57:60 לצפת. ברנדון באומן קלע 4 נקודות ברצף והיתרון עבר לירוקים. בסוף הרבע השלישי 68:68. גם פתיחת הרבע האחרון הייתה שקולה עד שמקסים רומנוב לקח פיקוד ועם נקודות מהקו, בחוק ואסיסט לשלשה של אופק בן יעקב היתרון המקומי קפץ – 74:82 לצפת, 5 דקות לסיום. בן יעקב קבר עוד שלשה והגדיל ל-77:87 ונקודות עונשין של הביתיים בתוספת איבודי כדור של מכבי ‘נטופליי’ חיפה סגרו את המשחק.

לצפת: תומר כהן 7 אסיסים) 22 נק’, דניאל קופרברג (8/12 מהשדה, 12 ריבאונדים) 20 נק’, אופק בן יעקב 19 נק’, מקסים רומנוב 13 נק’, איתי גליק 9 נק’, עומר חממה 4 נק’, דביר אוחנה 3 נק’.

למכבי ‘נטופליי’ חיפה: ברנדון באומן (10/20 מהשדה) 27 נק’, רון כהן 16 נק’, די ג’יי שארפ 14 נק’, עמית אלון ואיילון ששון 11 נק’ כ”א, אייל הראל 3 נק’.

השני ברשימת הקלעים של קבוצתו. רון כהן, בן העיר קרית שמונה, המושאל מהפועל גליל עליון (צילום: לילך וייס-רוזנברג)