ראש פינה: רס”ר שי טרמין נהרג בעזה

עצב גדול עם היוודע דבר מותו של בן המושבה בפעילות מבצעית בעזה אתמול

הרוג נוסף מהגליל העליון בפעילות מבצעית בעזה: שי טרמין, בן 26 מראש פינה, שלמד בתיכון “הר וגיא”. המנוח היה דמות מוכרת ואהובה באזור הגליל העליון. שי טרמין ז”ל נלחמם בגבורה יחד עם בגדוד 6623 עוצבת החנית ונהרג בקרב הירואי בדרום רצועת עזה.

תגובות על מותו:

מוטי חטיאל – ראש מועצת ראש פינה: “המושבה ראש פינה איבדה אתמול אחד מטובי בניה חייל המילואים רס”ר שי טרמין ז”ל.בני משפחת טרמין היקרים תושבי המושבה כואבים ומחבקים אותכם עם נפילת בנכם האהוב גיבור ישראל בקרב ברצועת עזה.יהיה זכרו של שי ברוך וחרוט לעד בלב האומה.על מועד הלוויה תשלח הודעה”.

מבית החינוך “הר וגיא” נמסר: “בית “הר וגיא” כואב כאב גדול על מותו של שי טרמין שנפל בקרב בעזה.שי, ראש פינה, בוגר מחזור נ”ג, בן ואח למשפחה אהובה.אנו משתתפים בצער ההורים – שלומית ואבי, האחים – עמית ורוני והמשפחה כולה.מחבקים, כואבים, אוהבים. יהי זכרו ברוך”.

רובי המרשלג – עיתונאי כאן 11: “הלב נשבר. שי טרמין מראש פינה נפל בעזה. שי היה בן בית אצלנו. איש יקר, חייכן ועם לב מלא נתינה. לא נתפס”.

עידן נחמיאס, כדורגלן מכבי ת”א, שהיה חבר קרוב של המנוח: “פשוט לא נתפס. איזה בוקר נורא. איזה בן אדם מיוחד היית. אני אוהב אותך, אחי היקר. תודה על כל הרגעים המאושרים ביחד ועל מה שהיית בשבילי. נוח על משכבך בשלום”.

צוות אתר “גליל עולה” משתתף בצערה של משפחת המנוח, שלא תדעו עוד צער לעולם. אנו מביעים השתתפות בצער עם כל משפחות קורבנות אירועי הזוועות בדרום וחללי צה”ל, מאחלים החלמה מהירה לפצועים ושיבה בהקדם של השבויים לביתם.

שי טרמין ז”ל