כדורסל: הנערים והנוער מהגליל זכו להכנסת אורחים מרשימה

הקבוצות זכו לאירוח למחנות אימונים הודות לשיתופי פעולה עם 3 מועדונים

סולידריות חברתית וספורטיבית מרגשת בכדורסל הצפוני. שלושה מועדונים צפוניים, שפעילים דרומה ממוקדי הפעילות של מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, אירחו קבוצות של המועדון הצפוני ביותר במדינה למחנות אימונים: הפועל עמק הירדן טבריה אירחה את שחקני קבוצות נערים ב’ לאומית ונוער לאומית באולם בית בנדל בקיבוץ דגניה, קודם לכן מחלקת הנוער של הפועל גליל תבור אירחה באולם בכפר תבור את קבוצה משולבת של נוער ונערים ארצית – וכן מחלקת הנוער של הפועל גלבוע מעיינות אירחה באולם שבקיבוץ עין חרוד את קבוצות נוער/נערים א’ ארצית ונערים ב’ לאומית.


מהפועל גליל עליון נמסרו תודות לכל אחת מהמחלקות: “אנו רוצים להגיד תודה רבה רבה לאגודת הפועל עמק הירדן/טבריה ולקיבוץ דגניה על אירוח מופלא של שחקני נערים ב’ לאומית ונוער לאומית במחנה האימון. מוקירים ומערכים את העזרה הרבה. בהזדמנות גם תודה רבה להנרי – סבא של פז תם, שמונה רישמית למתאם הפעולות בשטח ועזר מאוד להוציא לפועל את המחנה ודאג לפנק את כולנו, כמובן לאיילת בצלאל האדירה – שהצטרפה למחנה ודאגה שלאף אחד מהשחקנים או הצוות לא יחסר כלום ולתחושת בטחון מלאה לצוות המנהל. אחת האגודות שנרתמו לטובתנו בצורה המשמעותית ביותר היא הפועל עמק הירדן בניהולו של רז גל (לא רז גל מהגליל העליון) . אולם בית בנדל המיתולוגי עומד לרשותנו ומספר פעמיים בשבוע מתקיימים אימונים שכבתיים למפונים הנמצאים באזור. בנוסף, שחקני ושחקניות המחלקה בכל הגילאים משתלבים באימוני הפועל עמק הירדן. פתיחת הלב וההירתמות של עמק הירדן מעוררת השראה וממש לא מובנת מאליה”.

דברי שבח למחלקת הנוער של הפועל גלבוע מעיינות: “בנסיון להתחיל מחדש את פעילות הקבוצות שלנו יצאו קבוצות הנוער לאומית, נערים/נוער ארצית ונערים ב’ לאומית למחנה אימון קצר בעין חרוד על מנת לנסות להתחיל שגרה בצל המלחמה.מלבד אימוני כדורסל וכושר נהנו השחקנים גם מקצת זמן הפוגה וכיף בניר דוד.אנחנו מודים מכל הלב במיוחד ללירן וינוקור על האירוח המדהים ופתיחת הלב והבית שלהם עבורנו ברגע משבר בטחוני.מעבר לאירוח גם דאגו הורי גלבוע מעינות מקבוצת הנוער והורי האקדמיה של גלבוע מעיינות לצ’ופרים עבור השחקנים שלנו.אין מילים, מלבד תודה”.

דברי שבח גם להפועל גליל תבור: “רוצים להגיד תודה ענקית לאגודת הפועל גליל תבור על אירוח למופת של קבוצת הנערים/נוער ארצית שלנו במחנה אימונים. היכולת שלנו להפיק שגרת אימונים בתקופה כזאת משמעותית מאד לשחקנים , לצוות ולהורים”.

אם אין נחל – יש סחנה