זיו יהושע נפרדת מבעלה, עידו שנהרג בקרבות הבלימה בעזה

רס”ן זיו יהושע, בן איילת השחר, איש יחידת שלדג, נהרג באסון הגדול בעזה. רעייתו, שמצויה בחודש השישי להריונה, נפרדת ממנו

בעלי שלי, יפה תואר שלי, אהבת חיי לכל החיים עד יומי האחרון. לא מעכלת עדיין את האסון הנורא שנפל עלינו ושינה לי את החיים. יצאת בכוח הראשון בחתירה שלך כמו שמאפיין אותך, נכנסת למשימה בלתי אפשרית ככוח יחידי במקום מול עשרות מחבלים ונלחמת עד הרגע האחרון מול התופת הזאת בגבורה ובאומץ כמו שעידו יודע, ואני יודעת שהיית עושה את זה שוב ושוב כדי להציל אנשים ואת המדינה שלנו, במלחמה על הבית. זאת הייתה אהבה ממבט ראשון, זה היה ברור שאתה האחד שלי בעולם הזה והודיתי לאלוהים שהביא לי אותך.

למזלי, אמרתי לך כל הזמן כמה אני אוהבת אותך בכל שנייה ביום. לא היה דבר כזה זיו בלי עידו! אהבת אמת שכואבת בעצמות. רק לפני שבוע היינו בחופשה בסיישל, תכננו את החיים ביחד וחיכינו לבנות את המשפחה הקטנה שלנו ולהשקיע בזה אחרי כל כך הרבה שנים בצבא בתפקידים אינטנסיביים של שנינו. היית התגשמות כל החלומות שלי, חיכיתי כל כך לראות אותך אבא וידעתי כמה זכיתי שהילד שלנו יגדל בדמותך – הבן אדם הכי מוכשר שאני מכירה, הכי חכם, מצחיק, יפה, ערכי וטוב לב. אין אחד שלא התאהב בך!!!.

הרבה חלומות שכבר לא יתגשמו. עידו יהושע ז”ל וזיו – שתיבדל לחיים ארוכים

לא האמנתי שקיים דבר כזה מושלם בעולם! בסוף נשארתי לבד באמצע חודש שישי, כשהלכת לי דווקא ביום הולדת שלי. כמה הלב יכול להכיל??? הלב שלי קרוע ומדמם, ואני מחפשת את הכוחות להרים את עצמי, אבל אני מבטיחה לך שאקדיש את החיים שלי עבור הילד שלנו, ועבור ההנצחה שלך. זה ילד שלא יזכה להכיר את האבא המדהים שלו אבל אני אתן לו את כל האהבה שאפשר לתת כך שלא ירגיש שום חוסר ואספר לילד שלנו כמה אבא שלו היה גיבור וכמה אנשים הוא הציל. אתה הגאווה שלנו. אני אוהבת אותך עד סוף החיים, עידו שלי לנצח. אני לא נפרדת ממך. תודה על כל האהבה והאושר שהענקת לי, גם אם זה לזמן קצר. ״אתה לי שיר השירים, גם אלפי גלגולים היו שווים אם בסוף אני הגעתי אליך״.

צוות אתר “גליל עולה” משתתף בצער המשפחה ובצער משפחות הנרצחים באירועי הזוועות בדרום, מאחל החלמה מהירה לפצועים וחזרה מהירה לביתם של השבויים.