כדורגל: במעמד צד אחד

במשחק בין הקבוצה מבירת עמק החולה לזו מבירת עמק יזרעאל – עירוני קרית שמונה הביסה בלי בעיות את הפועל עפולה

אחרי ארבעה מחזורים של דשדוש התקפי, הגיע “משחק ההתפוצצות” של עירוני קרית שמונה, שאירחה הערב את הפועל עפולה – כשהיא מדורגת במקום הראשון ומקדימה בחמש נקודות את הקבוצה מעמק יזרעאל. עוד בכתבת הפרומו למשחק זה צוין, כי עפולה עד כה הציגה רמה ירודה של משחק ההגנה וכי מדובר בהזדמנות מצוינת לקרית שמונה “להתפוצץ” אחרי ארבעה משחקים שבהם סבלה מריבוי החמצות.

בעירוני קרית שמונה חזרו להרכב שלושה שחקנים: הבלם עאיד חבשי – שכבש בשבוע שעבר בראשל”צ והוחלף במחצית הראשונה בגין פציעה, דויד טויטו ואריאל שרצקי – שסבלו מפציעות. מנגד, המשיך להיעדר שחקן הכנף, מוחמד אבו רומי, שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה בשבוע שעבר.

חזר להרכב – חזר לכבוש. אריאל שרצקי


כבר בדקה ה-9 קרית שמונה עלתה ליתרון 0:1. נגיחה של אריאל שרצקי נהדפה בצורה לא טובה ע”י שוער עפולה, ניתאי גרייס, סטיבן אלפרדו הסתער על הכדור החוזר, בעט לרשת וכבש את שער הבכורה שלו.

בדקה ה-34 החל מופע הבישולים של כריס אמימי הפעלתן, שמצא במסירת רוחב את רועי זיקרי, שממטרים ספורים דחק לרשת וקבע 0:2 לזכות קרית שמונה. שער בכורה לזיקרי העונה.

בדקה ה-40 אריאל שרצקי המשיך במסורת הכיבושים במשחקי הבית, שער שבעט בבעיטה מתוך הרחבה דווקא ברגלו השמאלית, הסתיים בשער יתרון 0:3.

בדקה ה-43 שוב מסירת רוחב של כריס אמימי מצאה את רועי זיקרי, שכבש מקרוב וקבע את תוצאת המחצית הראשונה והמשחק כולו – 0:4 לזכות קרית שמונה.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק: אסף צור, נועם כהן, עאיד חבשי, שי בן דוד, דודי טויטו, אריאל שרצקי, אופיר בנבניסטי, ג’יאן מרטינס, כריס אמימי, רועי זיקרי וסטפן אלפרדו פרנסיס

סגרו עניין מוקדם. שחקני קרית שמונה חוגגים