השגרירים: שער בכורה בלאומית לשחף ספיר

החלוץ מיסוד המעלה כבש בהפסדה של הפועל עכו. מה עוד עבר בשבוע האחרון בגזרת “השגרירים”? על כך, בכתבה זו

פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, עם מהדורת סיכום שבוע של המשחקים שנערכו בין הימים שני עד חמישי. אז מה בתפריט? חלוץ כובש – שלקח חלק במפגש “שגרירים”, חלוץ וקשרים שערכו הופעת בכורה לעונה זו ועוד. מתחילים בסקירה.

ליגה לאומית

שחף ספיר (יסוד המעלה) – החלוץ בן ה-20 של הפועל עכו, רשם אמש הופעה בת 89 דקות ואף כבש שער שהעניק לקבוצתו יתרון 0:2 במשחק הביתי מול העולה החדשה, מכבי הרצליה, שעשתה קאמבק מרשים, חוללה מהפך וניצחה 2:3. לניצחון היה שותף גם המגן אמיר רוסתום (ריחאניה), שעלה כמחליף בדקה ה-79.

אלון בוזורגי (קרית שמונה) – החלוץ בן ה-33 של הפועל נוף הגליל, רשם ביום שני הופעת בכורה לעונה זו, כשנכנס כמחליף בדקה ה-64 של משחק ההפסד 3:2 לבני שפרעם.

יש סיבות לחייך, למרות הפסד קבוצתו. שחף ספיר (צילום: מדיה הפועל כרמיאל)


ליגה א’

עמיר אבלס (מטולה) – הקשר בן ה-31 של בית”ר נורדיה ירושלים, רשם הופעה בת 66 דקות במשחק ההפסד 1:0 לקבוצת “האדומים” אשדוד.

ישי בוזורגי (קרית שמונה) – החלוץ בן ה-21 של מכבי אחי נצרת, רשם הופעה בת 88 דקות במשחק מול הפועל בקה אל גרביה, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

אלמוג בוים (קצרין) – שחקן הכנף בן ה-20 של הפועל מגדל העמק, רשם הופעה בת 73 דקות במשחק מול הפועל רעננה, שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

ליגה ב’

אהוד מערבי (חצור) –
הבלם/קשר בן ה-31 של הפועל עירוני כרמיאל, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:4 על אחי עכו במסגרת גביע המדינה, היה זה משחק ראשון לקבוצה בעונה זו.  במשחק בו נכנס כמחליף בדקה ה-64 בשורות הקבוצה המנצחת הקשר בן ה-20, איתמר דיין (קצרין).

מתחיל עונה עם חיוך. אהוד מערבי (צילום: מדיה הפועל כרמיאל)