כדורגל: מרום הגליל משתדרגת ומחכה לפתיחת העונה

עם 3 קבוצות ליגה, צוות מקצועי שהתרחב והרבה אנרגיות טובות, מקווים בהפועל מרום הגליל לעונה מוצלחת

מחלקת הנוער של הפועל מרום הגליל עובדת במרץ לקראת העונה הבאה. את המחלקה מנהל רכז הספורט במועצה – גיא ארביב, ומשה שלי – שמשמש כמנהל המקצועי. לצד פעילות ענפה של בית ספר לכדורגל יפעלו 3 קבוצות ליגה בשנתונים:

ילדים ב’ – קבוצה חדשה של העולים מבית הספר לכדורגל, שתודרך ע”י יואב קדוש – בלם העבר הצפתי, שעוסק באימון בשנים האחרונות.

ילדים א’ –
קבוצת ההמשך של קבוצת ילדים ב’ מהעונה שעברה, שזכתה באליפות ליגת צפון 1. הקבוצה תודרך עונה שניה ברציפות ע”י מתן שלי.

נערים ב’ – קבוצה שתמשיך עונה שלישית ברציפות יחד עם המאמן, אליאב מלכה, ותקווה לזכות באליפות הליגה אחרי שתי עונות בצמרת הגבוהה של הליגות אליהן השתייכה הקבוצה.

קבוצות המחלקה זוכות העונה לשדרוג מקצועי משמעותי, בדמותם של מאמנת הכושר – ענבר כץ לוגסי, בנוסף למאמן הכושר – דרור ביטון, שעבד במספר קבוצות בוגרים בליגה א’ בשנים האחרונות. בנוסף, משחקים של קבוצות מהמחלקה יצולמו ע”י מצלמה מקצועית, שנרכשה ע”י המועדון ותעמוד לרשות המאמנים.

רוצים אליפות נוספת. קבוצת ילדים ב’ והמאמן, משה שלי



גיא ארביב מלא באופטימיות לקראת העונה הקרובה: “אנחנו שמחים לפתוח עוד עונת פעילות, שמחים שהודות לדרך שאנחנו עושים הצלחנו גם להרחיב את המעטפת המקצועית. יש לנו ילדים מוכשרים, מאמנים מצוינים ואווירה טובה בתוך ומסביב לקבוצות. גם העונה הקבוצות ימשיך להתאמן במגרש החדיש בריחאניה ולעת עתה הן ימשיכו לארח משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה. אנו פועלים במרץ מול גורמים רבים בתקווה שנצליח להשיג את האישור המיוחל לארח משחקים אצלנו בריחאניה. אני מודה לראש המועצה, עמית סופר, על האכפתיות ועל המשאבים שהוא מקצה למען הספורט ובפרט למען הכדורגל. אני מאחל לכל המאמנים, השחקנים וההורים המלווים אותם, עונה מוצלחת ומהנה עם הרבה רגעים יפים”.

נהנים ביחד. משה שלי (מימין), אליאב מלכה (במרכז התמונה) וגיא ארביב



אליאב מלכה, מאמן הקבוצה הבוגרת ביותר במחלקה, נרגש להתחיל עונה שלישית במועדון: “בהגדרה אנחנו נחשבים למועדון קטן, אבל מי שנחשף אלינו יודע שיש כאן תנאים שיש רק במועדונים גדולים – וגם לא בכולם. אין הרבה קבוצות בארץ, שזוכות להתאמן על מגרש שלם – ברוב המועדונים על מגרש אחד מתאמנות לפחות שתי קבוצות ולפעמים אפילו ארבע. מנהל המגרש, עלי, עובד במסירות ומקצועיות, דואג לסימון המגרש ולכיסוח דשא. יש לנו מנהל מקצועי מצוין ומנהל מחלקה מסור מאוד, מאמנים מצוינים שעוזרים אלה לאלה, העונה גם מאמן שוערים ומאמנת כושר עומדים לרשות הקבוצה. האווירה מאוד חמה ומשפחתית. הרבה מאוד אנשים טובים יש במועדון הזה ואני שמח על הזכות להשתייך אליו. כל עוד זה תלוי בי, אני אשמח להישאר כאן עוד הרבה שנים”.

תופס פיקוד על העולים מבית הספר לכדורגל. יואב קדש (במרכז התמונה) בסיום קורס מאמנים לצידם של שמעון הדרי ומקסים אזולאי


בנוגע למטרות של קבוצתו העונה, אמר מלכה: “העונה אנחנו נשחק בליגת צפון. אנחנו רצים כבר זמן ממושך יחד ונהנים מאוד מהחיבור הזה. הקבוצה חיזקה את עצמה עם שלושה שחקנים חדשים. אנחנו תמיד שואפים גבוה, רוצים לסיים במקומות הראשונים – ואם ניקח אליפות, כמובן שאני אשמח. העונה יש לנו קבוצה יותר טובה גם מבחינה הגנתית וגם התקפית. יש לי חבר’ה לוחמים, שאיתי כבר עונה שלישית. מעונה לעונה הם התקדמו מאוד. עד כה, קיימנו ארבעה משחקים, בשלושה מהם ניצחנו בצורה משכנעת. אנחנו מחכים כבר לפתיחת העונה”.

שואפים גבוה. קבוצת נערים ב’ והמאמן, אליאב מלכה