כדורגל: הפסד ראשון לקרית שמונה

הפועל עכו הצליחה לשמור על שער שהבקיעה בדקה ה-17 ולנצח 0:1 את משחק גביע הטוטו, שנערך בקרית שמונה

הפסד ראשון לעירוני קרית שמונה. ארבעה ימים אחרי שניצחה 0:2 קבוצת נוער מחוזקת של איחוד בני שפרעם – העולה מליגה א’, נחלה הקבוצה של שי ברדה הפסד 1:0 במשחק הביתי מול הפועל עכו – שניצחה אותה לפני מספר שבועות 3:4 בביתה במשחק אימון. במשחק הערב ערך הופעת בכורה בהרכב החלוץ הפנמי, סטיבן אלפרד פרנסיס. כמו ביום חמישי, גם הערב המשחק הועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של הקבוצה, אך ממצלמה מרוחקת וללא שדר. יוזמה מבורכת, אבל אם כבר – אז כבר, ומוטב לדאוג לשידור איכותי יותר יחד עם שדר (יש הרבה מאוד סטודנטים לתקשורת ספורט, שישמחו לעשות את העבודה מבלי לדרוש שכר גבוה על כך ואף בחינם)

אז מה עשה את ההבדל במשחק? מבצע אישי של איהם שחאדה האורח, שחדר לצד שמאל של רחבת קרית שמונה הסתיים במסירת רוחב קצרה לאמיר ריאן, שממטרים ספורים בעט לרשת וקבע בשלב מוקדם את תוצאת המשחק – ניצחון 0:1 לעכו, שמודרכת ע”י אלון זיו -שאימן מספר שנים בהצלחה את קבוצת הנוער של קרית שמונה.

הרכב קרית שמונה במשחק: אסף צור, נועם כהן, שי בן דוד, עאיד חבשי, דודי טויטו, ג’יאן מרטינס, אופיר בנבניסטי, כריס אמימי, רועי זיקרי, סטיבן אלפרד פרנסיס ומוחמד אבו רומי

ביום חמישי תתארח עירוני קרית שמונה למשחק שלישי בגביע הטוטו – הפעם אצל הפועל נוף הגליל, שניצחה הערב 1:5 את איחוד בני שפרעם.

הפסד ראשון. שי ברדה, מאמן קרית שמונה (צילום: מאור בכר)