הוקי קרח: צפו בקבוצת בעלי המוגבלות של צעירי מטולה באימון בכורה

קבוצה מופלאה של בעלי מוגבלות שבה לפעילות בענף הוקי מזחלות, לראשונה מאז משבר הקורונה

יוזמה מבורכת של מועדון ההוקי קרח של צעירי מטולה ושל מרכז קנדה הביא להקמתה מחדש של קבוצת המזחלות – קבוצה לבעלי מוגבלויות, שקמה בשנת 2019, אך הפסיקה כעבור מספר חודשים את פעילותה בשל משבר הקורונה. בסופ”ש קיימה הקבוצה אימון ראשון יחד עם המאמן שרון יוסף ועם יו”ר המועדון, לבב ויינברג. 12 שחקנים מתוך 15 התייצבו לפעילות. במועדון המטולאי פועלים במרץ כדי לצרף שחקנים נוספים.

לבב ויינברג אמר: “אנחנו שמחים הצלחנו להחיות פרויקט חשוב של הוקי מזחלות עם ספורטאים מדהימים. בשנת 2019, לאחר ששרון נפצע בצורה קשה ונאלץ לפרוש מהוקי, נולד הרעיון להקים קבוצה לבעלי מוגבלויות. השגנו יחד תרומה של מזחלות מאיש יקר מניו יורק. שרון ואני ועוד מספר בעלי מוגבלויות נסענו לקורס מאמני מזחלות בארמניה. התחלנו להתאמן ואפילו נרשמנו לאולימפיאדה. לצערנו, הקורונה טרפה את הקלפים. לאחרונה הצלחנו ליצור את התנאים להקמת הקבוצה. שרון הוא בעל הסמכת מאמן מההתאחדות האמריקאית, אין מתאים ממנו לתפקיד. הוא בא מלמטה, הוא מכיר את הקשיים והצרכים של המתאמנים, יודע להחליק על מזחלת ולעשות את התאמות הגבהים הנדרשות”.

לבב ויינברג מוצא לנכון להוקיר את תרומת מרכז קנדה: “אנחנו מודים למרכז קנדה, שנרתמו לעניין. המרכז מאפשר לקבוצה להתאמן ללא תשלום על שכירת מגרש. זה בכלל לא מובן מאליו. מרכז קנדה תומך ביד רחבה בענף ההוקי קרח ולא בכדי, המקום הפך למרכז ההוקי קרח של ישראל”.

המעוניינים להצטרף לקבוצה ו/או לשמש ספונסרים, מוזמנים ליצור קשר עם לבב ויינברג בטלפון:
053-6500008

אימון הבכורה של הקבוצה