עצוב: ליקי עזריה מבוני מלון מרום גולן, הלכה עולמה

המנוחה שימשה בתפקידי ניהול במלון מרום גולן והלכה לעולמה לאחר התמודדות עם מחלת הסרטן

שבוע עצוב וכואב לקהילת מרום גולן, עם היוודע דבר מותה של ליקי עזריה ז”ל, שעבדה משך 22 בתפקידים ניהוליים במלון מרום גולן. ליקי עזריה ז”ל, בת 51 במותה, התמודדה בגבורה עם מחלת הסרטן ועבדה עד לפני חודשיים במלון. המנוחה הותירה בעל ושלושה ילדים. הלוויתה נערכה אתמול (חמישי) ביישוב צור משה שבשרון. מהנהלת מרום גולן נמסר: “עצובים כואבים ומתקשים להיפרד מליקי שלנו. תודה על כל מה שהיית עבור תיירות מרום גולן ועבור כל אחד מאיתנו באופן אישי לעד תהי בליבינו. צוות תיירות מרום גולן”.

ליקי עזריה ז”ל בימים טובים

ליקי עזריה נאלצה לסיים בסוף חודש אפריל את עבודתה במלון מרום גולן. המנוחה שיתפה בפוסט מרגש את סיכום התקופה: ” לפני חודש נאלצתי עקב המחלה שלי שמלווה אותי כבר שנה וחצי לשחרר את אחת האהבות החזקות שלי – ולהתרכז בבריאות ובמשפחתי ולסיים את עבודתי במלון הכל בשלמות מלאה .נפגשתי עם המנכ”ל שלי, שותפי המלא, והודעתי שזהו – המחלה הכריעה. אני חייבת לסיים ולהיות נוכחת בחיק משפחתי ואהוביי . קשה מנשוא לסכם 22 שנה במקום עבודה, שכמעט כל בוקר התעוררת אליו עם חיוך ומלא תשוקה עם רצון להצליח עוד ולהראות שיש פה מוצר כזה שאין עוד בשום מקום אחר, כי זה מתחיל ממנכ״ל וצוות עובדים נאמן ואלוף לצד מוצר מנצח מיוחד ואחר .זכיתי !!!!”.

ליקי עזריה ז”ל וילדיה שיבדל”א



עזריה חילקה בנדיבות קרידטים לשותפים לדרכה: “לפני 22 שנה, בעודי עוד חברת קיבוץ מרום גולן חסרת ניסיון ולא מבינה כלום במכירות ושיווק תיירות, התמודדתי לתפקיד ניהול מכירות ושיווק של התיירות בקיבוץ – ואכן התקבלתי. 22 שנים מלאות שהיו חלק בלתי נפרד מחיי . התיירות היתה אז אירוח כפרי פשוט, שעובד בעיקר על לינות בודדים ואירוח קבוצות בתי ספר ונוער ה יום מדובר על מלון בוטיק בעל 116 חדרים מדהים ואיכותי, כזה שאין עוד בארץ. זכיתי, כי האמינו בי ובשיגעונות שלי והלכו איתי באמונה מלאה . זכיתי – כי היה לי צוות מדהים ושותף מלא לעבודה שתמיד זרם איתי על שגעונותיי .זכיתי כי היה לי מנכ”ל – שהאמין בי ונתן לי חופש עבודה מלא . זכיתי כי מלון מרום גולן הוא מלון שופע של יופי , שירות מלון שלומד כל הזמן ומתמקצע .מלון שיודע לתת חוויה אחרת ובעיקר להוציא לקוח מרוצה” הסתובבתי בגאווה בכל הארץ ואז כבר ידעו כולם המתולתלת מוכרת רק את מרום גולן . ואכן הקסם קרה , סוכנים מפיקים , חברות במשק הישראלי ארגונים כולם רצו לבוא ולטעום את חווית המלון.מבודדים ומשפחות ועד כנסים וקבוצות”.

ליקי עזריה ז”ל לאחר השפעות המחלה


עזריה חתמה בהצדעה לחבריה לעבודה ולחברי הקיבוץ: “היום מלון מרום גולן מצליח בזכות עבודה קשה ללא פשרות . כאן הרגע שלי להגיד תודה ולשלוח חיבוק לכל צוות עובדי המלון שעובדים כל כך קשה – ובראשם שפי מור. חברי קיבוץ מרום גולן שהם הבעלים של המלון ונתנו לי תחושת אמון מלא על כל עשייתי במשך כל כך הרבה שנים . סוכנים מפיקים חברות במשק הישראלי קולגות שחלקם הפכו להיות כמו משפחה עבורי גם לכם תודה ענקית על האמונה ואמן ותמשיכו אותה . עוזבת בצער רבובהרבה כאב לצד סיפוק אין סופי”.

תיזכר לעד כגורם מרכזי בהצלחת המלון. ליקי עזריה ז”ל