טניס שולחן: רוני גלבוע הלך לעולמו

חלוץ הענף בהתאמה למתמודדי פרקינסון הלך לעולמו. צח אשנר – רכז הספורט במועצת מבואות החרמון, נפרד בכאב גדול

בדיוק לפני חודש פרסמנו מעל במה זו כתבה משמחת על כך, שחברת ביגוד הספורט “צ’יקיטה” החליטה להעניק חסות ותמיכה לרוני גלבוע בן ה-67 מבית הלל – שחקן טניס שולחן המתמודד עם מחלת הפרקינסון, שלמעשה היה חלוץ התאמת הענף למתמודדים עם המחלה. אתמול נודע על מותו בטרם עת של איש יקר ומיוחד בנוף – יזם הייטק שהיה בעבר טייס בחיל האוויר, שפעל במרץ רב כדי להעניק למתמודדים עם המחלה הקשה את המסגרות המתאימות לשחק טניס שולחן. הלוויתו תיערך ביום ראשון, בשעה 13:00, בבית העלמין בבית הלל.

הגיע להישגים מרשימים כספורטאי וכאיש ניהול. רועי גלבוע ז”ל


צח אשנר, רכז הספורט במועצת מבואות החרמון, אשר מפעילה את מועדון הטניס שולחן הפועל מבואות החרמון, שיתף בתחושות הקשות: “בתדהמה רבה קיבלנו אתמול את הידיעה על לכתו של רוני- איש יקר, יזם בנשמה, אחד שחולם אבל בעיקר אחד שמגשים והכי חשוב – חבר ואדם אהוב. רוני פשוט לא ידע את פירוש המילה בלתי אפשרי, המונח הזה היה זר לו, כל רעיון שלו תמיד הגיע עם תוכנית עבודה לאיך אפשר להגיע אל היעד.ככה הכרנו, כאשר הוא הגיע אלי כדי לקדם יוזמה של קבוצת ברידג׳ (שכמובן קמה תוך זמן קצר), ואז שוב כאשר עלה הרעיון של טניס שולחן למתמודדים עם פרקינסון, ושוב עם אליפות ישראל בטניס שולחן ועוד ועוד” .

רוני גלבוע ז”ל מציג מתקן לפעילות יציבות



צח אשנר הוסיף על היחסים בין השניים ועל פועלו הרב של גלבוע: “היה לי עונג גדול לנסות ולעמוד בקצב של הרעיונות של רוני, ועונג גדול אפילו יותר בכל פעם שמצאנו כמה דקות לשבת יחד ולדבר על רעיון חדש שיש לו ועל מחקר חדש שהוא מצא ורוצה לקדם.רוני היה חלוץ בתחום הפעילות הגופנית למתמודדים עם פרקינסון, והיוזמה שלו גרמה לפתיחת עשרות קבוצות טניס שולחן ולמאות מתמודדים עם פרקינסון שמשחקים טניס שולחן ומשפרים את מצבם. מאז אתמול שהודיעו לי אני לא יכול שלא לחשוב עליך רוני יקר, כבר מתגעגע.אורה היקרה וכל משפחת גלבוע, הלב השבור שלי אתכם בכל רגע, אתם יכולים להיות גאים באדם המדהים הזה ששמו רוני גלבוע.יהי זכרו ברוך”.

צוות אתר “גליל עולה” מצדיע לפועלו של רוני גלבוע ומשתתף בצערה של משפחתו

רוני גלבוע ז”ל בריאיון לערוץ היוטיוב של עמותת פרקינסון ישראל