כדורסל גברים: לסיים את הליגה הסדירה עם ניצחון

הפועל גליל עליון תארח את הפועל אילת למשחק סיום הליגה הסדירה עם תקוות לניצחון, שיבטיח את הזכייה במקום החמישי בתום הליגה הסדירה

שבוע חלף מאז שהפועל גליל עליון ניצחה בבירת הנגב והבטיחה את המשך העונה בבית העליון, שמוביל לפלייאוף העליון. היום, בשעה 17:30, באולם “הפיס” בכפר בלום, תארח הקבוצה למפגש קצוות גאוגרפי את הפועל אילת, שמדורגת בתחתית הטבלה. ניצחון גלילי יבטיח סיום ליגה סדירה במקום החמישי, הפסד ייצור תלות בתוצאות שיושגו בשני משחקי הקרובים של נס ציונה, שבמידה ותנצח בהם תמצא את עצמה במקום החמישי על חשבון הגליל. כל קונסטלציה אחרת תיצור מצב, שהפועל גליל עליון מסיימת במקום החמישי. לאילת המשחק הרבה יותר קריטי במסגרת מאבקי התחתית. הלוואי שהיינו חיים במדינה נורמלית, שבה יש טבלה אחידה לליגה הבכירה, כדי להסביר בצורה לא מסורבלת את הסיטואציה שבה אילת מצויה, אבל נאלץ לוותר.

ימשיך ללהוט? נמרוד לוי (צילום: גיל נוימן)


הפועל אילת, שניצחה את הגליל בסיבוב הראשון – כשזו עוד הייתה במהדורה הקודמת מבחינת הרכב הזרים בקבוצה, מגיעה למשחק אחרי ניצחון ביתי חשוב על האלופה המאכזבת מחולון. אילת קבוצה שמתבססת על שחקנים זרים, למשחק הערב רשמה 5 שחקנים זרים – הדומיננטי שבהם הוא הפאוור פורוורד אריק גריפין – שעומד על מממוצע של 16.6 נקודות ו-5.3 ריבואנדים. אריק גריפין ניחן ביד רכה מחוץ לקשת ועל שחקני הגליל לתת תשומת לב מוגברת לעניין זה. בקו האחורי השחקן המרכזי של אילת הוא הגארד גא’רד טרל – שעומד על ממוצע של 11.2 נקודות למשחק. בקרב השחקנים הישראלים הבולטים שבהם הם הפורורוורד נתנאל ארצי – שעומד על ממוצע של 11.4 נקודות למשחק והגארד עמית גרשון – שעומד על ממוצע של 7.1 נקודות למשחק.

הגיע הזמן להיכנס לתלם. דווין מארבל (צילום: גיל נוימן)



הפועל גליל עליון תצטרך ביום טוב את שלישיית הישראלים הדומיננטית שלה בראשותו של הקפטן נמרוד לוי – שבשבוע שעבר הדהים עם 25 נקודות ו-16 ריבאונדים, וכן מובילי הכדור איתי מושקוביץ ורועי הובר. כמובן שבגזרת הזרים שחקני המפתח הם הגארד הלוהט דיישן בוקר והסנטר היעיל ברייס וושינגטון, כל זאת בתקווה שווין לנגסטון יתרום כמו בשבוע שעבר תפוקה נכבדת ושדווין מארבל ייכנס לתלם.

האפשרויות לצפייה במשחק: מהיציע – ע”י רכישת כרטיס באתר eventer או בצפייה בערוץ 58

לא לשכוח לעשות שמח ביציעים. אוהדי הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)