כדורגל: סיכום שבוע ארוך במחלקות הנוער

הרבה מנצחות, “שגרירים” שכבשו בירוק, אלה ועוד בכתבת סיכום השבוע במחלקות הנוער

שבוע ארוך של כדורגל עבר על כוחותינו הצעירים. חיכינו למחזור אמצע השבוע בכמה מהליגות במחלקות הנוער, כדי לפרסם את כתבת הסיכום. האמת שהיה שווה. גם הוספנו מנצחת אחת מרשימה, “שגריר” בכיר כבש צמד שערים. הזמן קצר והמלאכה מרובה. מכאן, לסיכום המחזור בגזרת קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ונציגי האזור המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה.

השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה) –
קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, עלה כמחליף בשלב מוקדם של המחצית השניה בשני משחקיה האחרונים של קבוצתו וכבש שערים: בשבת היה זה שער אחד במשחק הניצחון 0:5 על הפועל רעננה, אתמול היה זה צמד שערים שכבש במשחק הניצחון 1:5 על הפועל ר”ג.

ליאד סופר (צפת) – קשרה של בני ריינה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:3 על הפועל כפר כנא.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול איחוד בני שפרעם. חלקו 90 דקות יחדיו: הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) – שהוחלף בחלוץ אושר וייצמן (חצור).

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 45 דקות במשחק הניצחון 2:4 על הפועל ירושלים בו התכבד בכיבוש שער.

שגב קמארי (שדה אליעזר) – בלם בית”ר טוברוק נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 מול מכבי חיפה.

עולה מהספסל ונותן את שלו. עידו אלמישלי (צילום: מדיה מכבי חיפה)


מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 1:0 לבני סכנין במשחק חוץ ביום שבת.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:8 את הפועל טובא במשחק חוץ ביום שישי. כובשי השערים: עומר ורדי – שלושער, אביתר לוי – צמד, חמד עמאשה, יאן ספדי ותיים אבו סאלח.

קבוצת הבנות סיימה בתוצאת שוויון 3:3 מול הפועל עירוני כרמיאל במשחק חוץ ביום חמישי. כובשות השערים: אגם אוחנה, זיו אוחנה ושער עצמי.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:3 את מכבי נהריה. כבשו לזכותה: דניאל בוהדנה. יהונתן חדד ואלון שמעוני.

קבוצת טרום א’ ספגה אתמול הפסד 5:4 במשחק מול צעירי סכנין. כבשו לזכותה:  עומר רווח – שלושער, עידן זמיר.

ניצחון גדול בדרבי האזורי. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן



הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ג’ סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול בני דיר אל אסד, שהוליכה 0:1 משער שכבשה בדקה ה-8, אך שערים שכבשו אבישי טוב (14) ונועם מסס (40) חוללו מהפך. שער שכבשה דיר אל אסד בדקה ה-70 קבע את תוצאת המשחק. בעקבות התוצאה מרום הגליל מדורגת במקום השלישי בטבלת צפון 1 ומרוחקת 6 נקודות ומשחק חסר מפסגת הטבלה.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 3:7 את מ.ק קצרין. כבשו לזכותה: יעקב ישראל סופר – שלושער, אורי כהן – צמד, ינאי עטון, אוריאל אביבי.

ממשיכים לנצח. קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל והמאמן מתן שלי



מ.ק קצרין גולן

קבוצת נערים ג’ נחלה ביום שני הפסד 4:3 במשחק הביתי מול הפועל חוף הכרמל, לאחר שהוליכה ביתרון של שער אחד פעמיים במחצית הראשונה משערים שכבשו: נהוראי יהודה (7) וליעוז גולן (34). חוף הכרמל חוללה מהפך בשלב מוקדם של המחצית השניה, אדר אלמושנינו כבש שוויון בבעיטת פנדל בדקה ה-55, אך בהמשך חוף הכרמל כבשה וניצחה. קצרין מדורגת כעת במקום השני ובמרחק נקודה מפסגת טבלת הצפון.

הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים א’ ניצחה אתמול 0:6 את בית”ר נהריה. כבשו לזכותה: אליה אפריאט – צמד, זיו יפרח, אילעי סופר – שלושער בעשר הדקות האחרונות.

קבוצת ילדים ב’ הפסידה בתחילת השבוע 4:2 לבני אעבלין.

הקומנדון של ג’קי מלול. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת


עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער קיימה שני משחקים בשלושה ימים: בשבת האחרונה זכתה בניצחון ביתי דרמטי 1:2 על נועלת טבלת ליגת העל, הפועל ר”ג, בזכות שערים שכבשו יאיר מרדכי במחצית הראשונה ואורי שנפר עמוק בתוך תוספת הזמן. אתמול נחלה הקבוצה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול מכבי נתניה. יאיר מרדכי כבש שער שוויון זמני מרשים. בעקבות התוצאות מוצאת את עצמה קרית שמונה במקום ה-12, כשהיא מקדימה את המקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה ב-4 נקודות וב-5 נקודות את הקו האדום.

קבוצת נערים א’ ממשיכה במסע לעבר זכייה באליפות ארצית צפון והעפלה לליגת העל. בשבת זכתה בניצחון 1:3 ביתי על עליה כפר סבא. כבשו: רז ניסן,גלעד חשוב ונאיף שרף. אתמול סיימה הקבוצה בתוצאת שוויון 0:0 את משחק החוץ מול קבוצת התחתית של הפועל עכו. לקרית שמונה יתרון של 10 נקודות על פני המקום השני.

קבוצת נערים ב’ עלתה למקום התשיעי בטבלת ליגת העל, בזכות ניצחון 0:2 במשחק החוץ מול נועלת הטבלה, הפועל חיפה. ריו לגיסימו ונאיף שראף כבשו לזכותה.

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז חוף, עם יתרון של 5 נקודות ומשחק עודף על פני המקום השני, בזכות ניצחון 0:2 במשחק החוץ מול מכבי נווה שאנן חיפה. כבשו לזכותה: איתי שנפר ואושרי דרור (בעיטת פנדל).

קבוצת ילדים א’ הפסידה 2:0 למכבי אחי נצרת.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 2:8 את הפועל גלבוע. כבשו לזכותה: אורי ממן שלושער,רועי וקנין צמד,לירוי כהן,אורי אביטן ואלחנן אשתמקר.

קבוצת ילדים ג’ 1 ניצחה 3:4 את הפועל בית שאן.

שיפור עמדות משמעותי. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה והמאמן אילן עזריה