כדורסל גברים: האלופה מגיעה

הפועל גליל עליון תארח הערב את הפועל חולון עם תקוות לניצחון שני ברציפות

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

כשבועיים לאחר משחקה הביתי מול הפועל חיפה חוזרת הפועל גליל עליון לאולם “הפיס” בכפר בלום, בו היא תארח בשעה 18:25 את אלופת המדינה, הפועל חולון, לה מאזן הפוך מזה של הגליל ועומד על 5 ניצחונות ו-3 הפסדים. שתי הקבוצות נפגשו כבר העונה במשחק רבע גמר גביע הווינר, שהסתיים בניצחון חד צדדי לזכות האלופה. במשחק הערב תשיק הפועל גליל עליון את היציע התחתון החדיש, הממוקם מול היציע המרכזי. המדובר ביציע מתקפל עם כ-300 מקומות ישיבה, שללא ספק יעזור לקבוצה בהכנסות ממכירת כרטיסים ומנויים וכן בתמיכה קולית מהיציע.

הערב הוא יהיה גדוש בקהל. היציע התחתון החדיש



המאזן של הגליל לאורך השנים במשחקי הליגה הביתיים מול חולון עומד על 2-15. בחולון רואים בניצחון בכפר בלום מטרה נעלה, שכן גם בעונת האליפות הראשונה 2007/8 בה שיחק בשורותיה אבישי גורדון וגם בעונה שעברה ניצחה הקבוצה בכפר בלום, ואין לה ערבות בשלב זה שתגיע שוב העונה לכפר בלום. מה שכן, באמצע השבוע חולון תפגוש את אוסטנד הבלגית למשחק על כל הקופה בנוגע לעליה לשלב הטופ 16 של הצ’מפיונס ליג, כך שהיא צפויה שלא לשים את כל יהבה על המשחק הערב, אבל שאננות קשה להאמין שתאפיין את האורחת.

בלעדיו המשימה תהיה קשה יותר. ג’יילן הדסון חולף על פרדריק בורדיון במשחק גביע הווינר בין הקבוצות



הפועל גליל עליון מתייצבת למשחק הערב ללא הפורוורד ג’יילן הדסון, שהנהלת הקבוצה נעתרה לבקשתו לטוס לארה”ב ולבקר שם את אמו החולה. הדסון הוא מלך הסלים של הקבוצה עם ממוצע של 19.4 נקודות למשחק.  לווין לנגסטון זו תהיה הופעת בכורה מחודשת באולם בכפר בלום. היעדרו של הדסון ללא ספק משמעותי בגזרת הגליל, את מקומו יצטרכו למלא בהצלחה הצעירים, הראל רינסקי וילוטן אמסלם וייתכן שגם נמרוד לוי עשוי יהיה למצוא את עצמו משחק מחוץ לקשת. מה שכן, הסנטר מאליק אבו חוזר לסגל, מה שייתן לגליל יותר עומק מתחת לסלים. הרכז רועי הובר, שחזר לסגל במשחק מול קרית אתא, אך לא שותף במשחק, צפוי לשוב לעניינים והוא יפגוש קבוצה שבה שיחק בשתי קדנציות שונות. 

איך אפשר לצפות במשחק? מהיציע באמצעות רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר איוונטר, מהמסך דרך צפייה בערוץ מספר 55

פוגש את ה”אקסית”. רועי הובר במשחק גביע הווינר מול חולון (מאחור כריס ג’ונס ויהל מלמד)