כדורסל גברים: צפת נצמדת שוב לפסגה

שבוע אחרי ההפסד בעכו זכתה הקבוצה בניצחון ביתי 68:71 על הוד השרון מהתחתית. בעקבות תוצאות המחזור צפת שוב חלק משלוש הקבוצות עם המאזן הטוב בליגה.

מ.ס דניאל צפת אירחה הערב את מכבי הוד השרון לעיני קהל רב, שניצל את פגרת “בין הזמנים” של המונדיאל, כדי לצפות בכדורסל קל”ב במסגרת המחזור השישי של המחוז הצפוני של הליגה הארצית. צפת, שבשבוע שעבר נחלה הפסד ראשון אחרי ארבעה ניצחונות, פגשה יריבה עם מאזן הפוך, שעשתה לה חיים קלים.

היה זה משחק צמוד לכל אורכו, שבו צפת הוליכה ביתרון מינימלי בסיומי הרבעים הראשונים – 22:23 בתום הרבע הראשון ו-35:36 בתום הרבע השני, אחרי שאוראל לב קלע סל מרשים, שהחזיר את היתרון לצפת. ברבע השלישי הקבוצה האורחת הייתה במיטבה וכבר שעטה ליתרון של 10 נקודות, אך בסיום הרבע היתרון של הוד השרון עמד על 50:56. את הרבע האחרון צפת פתחה עם ריצת 4:10, שיצרה שוויון 60:60. כ-20 שניות לסיום המשחק שלשה של אוראל לב העניקה לצפת יתרון 68:71. הקבוצה האורחת לא הצליחה לדייק מחוץ לקשת והתוצאה נותרה בעינה. בסיום, ניצחון חשוב לצפת, שמנצלת את הפסדיהן של המוליכות ערב המחזור, הפועל גלבוע ברוש והפועל עכו, כדי להיצמד שוב אליהן עם מאזן זהה.

רשימת קלעים במ.ס “דניאל” צפת: אליאב אוחנון – 21, אוראל לב – 13, צאלי נוימן – 11, איגור סימין – 10, רם זקס – 7, נועם מטלון – 5, אלון שושני – 4.

שמחת המנצחים. שחקני צפת בסיום המשחק