כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

מחזור סופ”ש אחרון לפני היציאה לפגרת המונדיאל. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחקים, בכתבה הבאה

סופ”ש של כדורגל בגזרת מחלקות הנוער מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אחרי שבוע שבו קבוצות רבות מצאו עצמן בפגרה, בשל מחזור גביע ומחזור משחקי השלמה בליגות שונות, בסופ”ש הקרוב קבוצות רבות יהיו חלק ממעגל משחקי הליגות השונות. לאחר סופ”ש הקרוב ייצאו הליגות לפגרת מונדיאל, תקופה של שלושה שבועות שבה ייערכו מעט מאוד משחקי השלמה.

לפני שנגיע לסקירת המשחקים, זרקור על משחקי אתמול (רביעי) בגזרת מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה: קבוצת הנוער יצאה לפגרה עם נקודה נוספת למאזנה, לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק הביתי מול קבוצת הצמרת של מ.ס אשדוד, אלופת המדינה. קרית שמונה מצאה את עצמה משחקת בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-38, בשל הרחקתו של הבלם סעיד מערוף. שער שכבש בדקה ה-28 מוחמד אבו רומי, שיום קודם ערך הופעת בכורה כמחליף במשחק הבוגרים בנתניה, העניק לקרית שמונה יתרון 0:1, שהחזיק מעמד עד הדקה ה-47. בעקבות התוצאה קרית שמונה מדורגת בתום 11 מחזורים עם 11 נקודות ליגה, כשרק יחס שערים מפריד בינה לבין הקו האדום.

קבוצת נערים א’ שמרה על מאזן מושלם בפסגת טבלת ארצית צפון, בזכות ניצחון 0:6 ביתי על מכבי צור שלום/קרית ביאליק. את השערים כבשו: יאיר שלווה – צמד, עומר תמיר, יואב כראדי, ראמי בטחיש, נאיף שראף.

קבוצה ששווה ליגת על. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה עם המאמן אדריאן רוצ’ט והמנהל נתי גולני



משחקי יום שישי

משחקים במגרש בצפת – בשעה 11:00 קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תארח את הפועל תרשיחא. בשעה 13:00 תארח קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת את מ.ק קצרין גולן.

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:30 קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל תארח את בני אעבלין. בשעה 13:30 תארח קבוצת ילדים ג’ 1 של עירוני קרית שמונה את מכבי קרית חיים.

12:30, כפר מנדא: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן תתארח אצל אחווה כפר מנדא.

17:30, נוג’ידאת: קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תתארח אצל מכבי נוג’ידאת.

רוצים להמשיך את הפורמה הטובה. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

משחקים במגרש הסינטטי – בשעה 10:00 קבוצת נערים ג’ – מוליכת מחוז חוף, תארח את הפועל עירוני כרמיאל, שמדורגת במקום השלישי בטבלה ואותה היא מקדימה ב-5 נקודות ומשחק עודף. בשעה 12:30 קבוצת נערים א’ תארח קבוצת נערים א’ למפגש קצוות את איחוד בני כפר קרע. בשעה 15:00 קבוצת ילדים א’ תארח למשחק מסקרן את נציגת הגליל המערבי, הפועל מטה אשר. בשעה 17:30 קבוצת ילדים ג’ 2 תארח את בני דיר חנא. בשעה 19:30 קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל תארח למפגש תחתית את צעירי סכנין.

13:00, מתחם חודורוב – ת”א: קבוצת נערים ב’ – שמקדימה ב-4 נקודות את הקו האדום, תתארח אצל קבוצת הצמרת של הפועל ת”א, שמקדימה אותה בפער ניכר.

14:25, סכנין: קבוצת טרום א’ תתארח אצל צעירי סכנין.

מפגש צמרת מאתגר. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה



מ.כ גליל גולן

09:00, כאבול: קבוצת ילדים ג’ תתארח אצל בני כאבול

הצגה כפולה בכפר בלום: בשעה 12:30 קבוצת טרום א’ תארח את צעירי שעב. בשעה 14:30 קבוצת ילדים ב’ תארח את הפועל רמות מנשה.

בני ממב”ע

11:00, כאבול: קבוצת נערים ב’ תקווה לניצחון נוסף, שיעזור לה להתקדם לעבר מרכז הטבלה, כשתתארח אצל מ.כ מג’דל כרום שאגור.

הפועל עירוני צפת

18:15, צפת: קבוצת ילדים א’ תארח את בני מראר, לפני משחקה של קבוצת הבוגרים מול אחווה כפר מנדא – שיחל בשעה 21:00.


משחקים ביום ראשון

צפת: בשעה 16:45 קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון תארח את הפועל מעגן מיכאל.

הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 19:30 קבוצת הנוער של בני ממב”ע, המדורגת בתחתית טבלת צפון 1, תארח את קבוצת הצמרת של הפועל מגדל העמק.

ההצגה הכי טובה בעיר. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת