רוגבי: מחנה אימונים מוצלח בגאורגיה לנשות הגליל

שחקניות קבוצת הנשים של מועדון רוגבי גליל עליון שבו ממחנה אימונים מוצלח בגאורגיה. בעונה הבאה יצטרכו להסתדר ללא שתי שחקניות מפתח, שעזבו את הקבוצה.

קבוצת הנשים של מועדון רוגבי גליל עליון חזרה לאחרונה ממחנה אימונים מוצלח בן חמישה ימים בגיאורגיה, בשיתוף עם קבוצות מקומיות והנבחרת הלאומית. הייתה זו חוויה גדולה, מלמדת ומגבשת במדינה ששמה את הרוגבי כענף ספורט מרכזי. על מנת לממן את הנסיעה שחקניות הקבוצה ניהלו פרויקט גיוס המונים, שנחל הצלחה גדולה.  במהלך המחנה נפרדו הבנות משתי שחקניות מרכזיות: רומיה בן ארי, אשר עוברת לתל אביב, ופרח איתיאל, אשר טסה לחצי שנה לשחק במועדון רוגבי באירלנד.

“אני ממליץ מאוד למועדוני ספורט בגליל לצאת לחו”ל, ללמוד מאחרים, לראות את המתקנים ולתת לשחקנים והשחקניות חוויה אחרת ומעצימה. תודה למועצה אזורית הגליל העליון ולשאר הגופים שנרתמו לטובת הנשים על העזרה, וכן לשאר התומכים בקמפיין מימון ההמונים הדסטרט שאפשרו את הנסיעה. תודה מיוחדת מוקדשת לנעמה בדיחי, השחקנית והמאמנת הבלתי נלאית שעבדה ללא לאות בכדי לאפשר את הנסיעה החשובה “, סיכם בסיפוק יניב גרטי, מנהל ענף הרוגבי בעמותת הספורט של הגליל העליון. 

דגל המדינה מוצג בגאווה. שחקניות הקבוצה ויניב גרטי במחנה