כדורגל: הפסד שלישי ברציפות לצפת

הפועל עירוני צפת נחלה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול אחי עכו.

פתיחת עונה מדאיגה בהפועל עירוני צפת. אחרי ההפסד 1:0 בגביע במשחק מול ממב”ע הגיע ניצחון 0:3 ביתי במשחק הליגה מול אחווה שעב, אך הוא לא היה הסנונית שמבשרת את בוא האביב. בצפת נבנתה קבוצה עם סגל קצר, סגל שסובל ממכת פציעות ואם מלך השערים עד הערב, אושר שמקה, שחקן ההתקפה המוכשר שהתארח אצלנו בתחילת השבוע בפינת “ספורטאי השבוע” הוא שחקן שאינו מתאמן עם הקבוצה וכזה שמוזעק לעזרתה, אפשר להבין כמה המצב עגום. אגב, שמקה שיחק היום כמגן ימני. נראה שצפת משלמת מחיר יקר על חסרונם של שחקנים שהיו עוגנים בעונות קודמות כמו הקשרים עדי אלישע ואסף פחימה, ואם הקבוצה לא תשדרג את סגלה הדרך למאבקי התחתית כנראה שתהיה סלולה.

הקבוצה של אלון אלוק התארחה הערב אצל אחי עכו, שבשלושת המחזורים הראשונים צברה 4 נקודות יותר ממנה. לשחקני צפת הייתה הזדמנות לשחק באצטדיון המודרני שבעכו, שמורשה לארח גם משחקים ברמת ליגת העל. במחצית הראשונה עכו הבקיעה שער בדקה ה-15, לטענת צפת מעמדת נבדל. בדקה ה-55 שחקן מקומי השתלט על כדור שפגע בקורה והכפיל את יתרון קבוצתו. בדקה ה-65 מסירה חכמה מרגלו של בן שמואלי מצאה את שניר אברג’ל, שעלה כמחליף, בעט לרשת ולמעשה קבע את תוצאת המשחק – ניצחון 1:2 לזכות עכו.

צפת עלתה למשחק בהרכב הבא: בשאר דהאר, אושר שמקה,יוגב אלישע, אדהם פלאח, גל יצחק, כמאל איסמעיל, אורי ברנזון, אור בן סימון, חננאל אברהם, בן שמואלי, סהר דהאן. 

פתיחת עונה די עגומה. הפועל עירוני צפת (צילום: ענאן עמאשה)