צפת: ממנפים התחדשות לתרומה לקהילה

לחדש את המלתחה במיטב המותגים, במחירים זולים ולייעד את סכום הרכישה לתרומה לנזקקים, איך זה נשמע לכם?

שנת 2022 נגעה לכולנו בכיס, אם לא די בשנתיים של נגיף הקורונה הגיעה גם עליית מחירים חריגה במיוחד שיצרה מציאות חדשה עם עוד אלפי משפחות הנאלצות לקבל סיוע של עמותות החסד ומחלקות הרווחה.

עמותות ‘אחי בני ישראל’ המעניקה סיוע למאות משפחות בגליל בכלל ובצפת בפרט מצאה דרך יצירתית לאפשר גם הורדה של יוקר המחייה וגם תמיכה במשפחות הנזקקות לסיוע: כחלק משיתוף פעולה עם חברות מובילות בתחום האופנה וההלבשה- אלדו, גנט, ספרינג ופלייפוט מקבלת העמותה אלפי בגדים, נעליים ותיקים חדשים ואיכותיים כתרומה, את המוצרים מוכרת העמותה במחירים הזולים בישראל (30-99 ₪) וכל ההכנסות מועברות לסלי מזון סיוע למאות משפחות נתמכות.

מגוון רחב של הנעלה אופנתית לגברים ונשים


את העמותה הקים ישראל אביכזר, נשוי+1, איש חסד צפתי שהעזרה לזולת היא מנת חלקו.
מידי שבוע העמותה מחלקת כ350 סלי מזון, עם כל טוב: בשר, עופות, דגים, מוצרים יבשים, קטניות והפתעות לילדים. “בחגים ומועדים מיוחדים העמותה מכפילה ואף משלמת את הכמות ומחלקת כ 750 סלי מזון, המחשבה שאולי יש משפחה שיושבת בשולחן דל או שבכלל אין לה משגעת אותי ועל מנת שלא יהיה מצב כזה אנחנו פועלים יחד עם מתנדבים רבים ותורמים. זו השליחות שלי” משתף ישראל.

לצד חלוקת סלי המזון, חברי העמותה והמתנדבים מגיעים מדי שבוע אל מחלקת הילדים בבית חולים ‘זיו’ לשמח את הקטנטנים בצעצועים וממתקים שיפיגו את הכאב ויעניקו מעט נחת ואושר להורים.

האיש המרכזי במיזם. ישראל אביכזר



 בוטיק “הללויה” פתוח לציבור הרחב ומאפשר לכל אדם להתחדש בבגדים אופנתיים של מותגים מובילים ואף לתרום תמצאו בגדים יד ראשונה בלבד של מותגי יוקרה, מגוון ענק של נעליים, תיקים ואקססוריז. “המטרה – שכל אחד ואחת ירכשו, יתחדשו, יהנו, יורידו את יוקר המחייה וגם ישתתפו בתרומה החשובה. הכסף שמתקבל בעבור הפריטים עובר ישירות אל רכישת המוצרים עבור סלי המזון ובכך כל אדם יכול להרגיש שהוא תורם לעמותה, יצרנו כאן שרשרת על עזרה לזולת, מעגל של חסדים שכול כולו הוא עזרה לאחר”.

העמותה ובוטיק הללויה ממוקמים ברחוב רמז דוד 128 בצפת, לפרטים – 052-489-9559 . ניתן לתרום גם באמצעות העברה באפליקציית ביט למספר: 0528924572.

גם חולצות מכופתרת יש בשפע