צפת כואבת ובוכה: המסעדן האהוב נהרג בתאונה

אבירם זייד, שהחזיק בשתי מסעדות בעיר, נהרג בתאונה בטבריה.

בוקר עצוב וכואב לעיר צפת, עם היוודע דבר מותו של המסעדן אבירם זייד, בתאונת דרכים, אמש בטבריה, קצת לאחר חצות. זייד נהרג בתאונת אופנוע עצמית, לאחר שחזר מאירוע שאליו הוזמן. אבירם זייד בן למשפחה שורשית בעיר, היה שף מוכשר וייסד את מסעדת האר”י 8 הפופולרית מאוד בקרב תושבי העיר ומבקריה. לפני שבועיים השיק מסעדה חלבית ובתקופה זו עמל על בניית מלון בוטיק בעיר.

מדוברות מד”א נמסר: “בשעה 00:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן על תאונת אופנוע בשדרות אליעזר קפלן בטבריה, סמוך לחוף גיא. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח פוריה גבר כבן 45 עם פגיעה רב מערכתית”. למרות המאמצים הרבים, הרופאים בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו של אבירם זייד, בגיל 44, כשהוא מותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ועיר עצובה וכואבת.

צילום מזירת האירוע (דוברות מד”א)



רבים העידו על אוהד זייד עוד בחייו, שהיה אדם בעל נתינה רבה לזולת. שוקי אוחנה, ראש העירייה, שהיה סועד קבוע במסעדת האר”י (מופיע ברקע התמונה שבתחתית הכתבה) פרסם פוסט בעניין: “יום עצוב וכואב לעיר צפת. הבשורה המרה תפסה את כולנו בהלם הלב נשבר. הלילה אבירם זייד היקר זכרו לברכה, הלך לעולמו בתאונת דרכים קשה. אחד הדמויות המוכרות והאהובות בעיר, אישיות מיוחדת עם לב ענק של נתינה. אני והעיר צפת כולה משתתפים בצער המשפחה כולה. נזכור באהבה את זכרו המבורך”.

הלוויתו של אבירם זייד תיערך היום, בשעה 17:00, בבית העלמין בצפת. צוות אתר “גליל עולה” מוסר את תנחומיו למשפחת המנוח.

ייזכר כשף מוכשר, ששם את צפת על מפת הקולינריה וכאדם עם הרבה נתינה ואהבה לעירו. אבירם זייד ז”ל