שכנות טובה – קווים לדמותה

הודות להסכמה של מוא”ז מבואות החרמון תסלל דרך מצומת מחניים לשכונת כרמים בחצור.

בשורה גדולה לתושבי חצור הגלילית. לאחר פנייתו של ראש המועצה המקומית חצור הגלילית שמעון סויסה אל ראש מועצת מבואות חרמון בני בן מובחר, סוכם על העברת שטח ממבואות חרמון לחצור הגלילית ובכך יתאפשר סלילת כביש גישה חדש מדרך נוף יער בירייה ישירות אל שכונת הכרמים בחצור הגלילית. 

השכונה החדשה שנמצאת בימים אלה בעיצומו של תהליך הבנייה ואכלוס תחובר ישירות לציר כביש 90 כך שיתאפשר וויסות של העומס על הכניסה והיציאה הראשיים מחצור הגלילית תושבי השכונה החדשה יוכלו להתנייד מצומת מחניים לביתם ולהפך, באמצעות כביש הגישה שיעמוד לרשותם כאשר סלילתו של הכביש צפויה להתחיל בחודשים הקרובים.

המהלך התאפשר לאחר שראש המועצה האזורית מבואות חרמון, בני בן מובחר, קיבל את בקשתו של סויסה וחתם על הרשאה מיוחדת להעברת השטח ממבואות חרמון לחצור וכעת יפעלו בחצור לסלול את הכביש המתוכנן.

ראש המועצה המקומית חצור הגלילית, שמעון סויסה הסביר: “זוהי דרך חיונית אשר תשפר מאד את איכות חייהם של תושבי שכונת הכרמים. מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה לכך שיהיה כביש גישה נוסף לישוב, גם בהיבט של שעת חירום. אני מודה לידידי בני בן מובחר על החלטתו לוותר על החלק הנחוץ בשטחה של מבואות חרמון כדי לסייע לתושבי חצור הגלילית. זה לא מובן מאליו ואני מלא הערכה לבני שראה את הדברים מזווית אזורית-גלילית רחבה”.

בני בן מובחר אמר באותו מעמד: “זהו בוקר של כבוד עבורי. הובהר לי והשתכנעתי שהמהלך משמעותי  מאוד עבור התושבים בישוב השכן חצור הגלילית. אם לא נסייע ונעזור אחד לשני – נהיה תלויים אחד ליד השני. אני מאחל לחצור הגלילית שהתנופה הניכרת לעין של קליטת משפחות ובנייה חדשה ומבורכת – תימשך. החיבור בינינו מסייע לנו לפתח ולבנות ולדאוג לתושבים שלנו בעצמנו ולא לחכות שתגיע עזרה מגורמים חיצוניים”. 

דברים טובים קורים, כשפועלים יחד. שמעון סויסה (מימין) ובני בן מובחר