השגרירים: גשם של שערים

חגיגת כיבושים בקרב נציגי האזור הפועלים מחוץ לגבולות הגזרה. הסיפור המלא בכתבה זו.


פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורה הכי שמחה שלה בעונה הזו. הרבה זמן חיכינו לגשם של שערים בכמה חזיתות – והנה זה הגיע. ארבעה משחקני הגליל העליון כבשו שערים בשבוע האחרון במדי קבוצותיהם. כמובן שהם תופסים חלק נכבד מהכתבה הזו, אך יש גם הרבה סיבות לפרגן לשחקנים נוספים על תרומתם להצלחת קבוצתם. מתחילים בסקירה.

ליגת העל

רותם חטואל
(חצור) –  שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, נכנס כמחליף בדקה ה-71 למשחק הליגה מול הפועל חיפה, כעבור 7 דקות כבש שער שני ברציפות והעניק לקבוצתו ניצחון 1:3.

עבדאללה חליחל (גוש חלב) – חלוץ הפועל נוף הגליל, עלה כמחליף בדקה ה-73 של המשחק מול מכבי חיפה, כעבור 11 דקות כבש שער בכורה במדי קבוצתו החדשה, שער שקבע את תוצאת המשחק – שוויון 1:1.

דני עמוס (כפר בלום) – שוערה של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:3 על ה”אקסית” מקרית שמונה.

עידן נחמיאס (אניעם) – בלם מכבי ת”א, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:3 על בית”ר ירושלים.

שני שערים ברצף. רותם חטואל (צילום: מדיה הפועל באר שבע)

ליגה לאומית

אלון בוזורגי (קרית שמונה) – חלוץ הפועל כפר סבא, נכנס כמחליף בדקה ה-66 של המשחק מול הפועל אום אל פאחם – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

דניאל טוויזר (בני יהודה) – מגן הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה ההפסד 2:1 להפועל עפולה – בשורותיה עלה כמחליף בדקה ה-78 המגן/קשר נאור עבודי (קרית שמונה).

אמיר רוסתום (ריחנייה) – מגינה השמאלי של בני יהודה ת”א, רשם הופעה מלאה במשחק מול מכבי אחי נצרת – שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

פרע שטר ראשון. עבדאללה חליחל (צילום: מדיה הפועל נוף הגליל)

ליגה א’

“השגרירים” של קרית שמונה בהפועל בועיינה, נתנו תוצרת בשני משחקים בארבעה ימים: החלוץ רון פרץ, שעלה פעמיים כמחליף מהספסל, כבש בשני המשחקים: ביום שישי במשחק הניצחון 0:4 על הפועל איכסאל, אתמול במשחק מול צעירי טייבה – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2. קשר טל ויגדרוביץ’ רשם הופעה מלאה בשני המשחקים.

עוברים ל”שגרירים” שלנו במ.ס טירה: הקשר אופיר טקיאר (קרית שמונה) רשם הופעה מלאה ביום שישי במשחק הניצחון 0:1 על מכבי טמרה, בו החלוץ וויאם עמאשה (בוקעאתא) עלה כמחליף בדקה ה-65 והוחלף כעבור רבע שעה בגין פציעה. אתמול טקיאר רשם הופעה בת 74 דקות במשחק הניצחון 1:2 על צעירי כפר כנא.

ישי בוזורגי (קרית שמונה) – חלוץ הפועל מגדל העמק, עלה אתמול כמחליף בדקה ה-62 של המשחק מול מכבי טמרה – שהסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

עמיר אבלס (מטולה) – קשר הפועל הרצליה, רשם ביום שישי האחרון הופעה בת 78 דקות במשחק ההפסד 5:0 לצעירי כפר כנא. אתמול רשם הופעה מלאה במשחק מול מכבי צור שלום/קרית ביאליק – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2.

גל אלמישלי
(קרית שמונה) – חלוץ הפועל ערערה, עלה כמחליף במהלך המחצית השניה של שני המשחקים האחרונים של קבוצתו: ביום שישי היה זה ה-75 של משחק ההפסד 3:1 למכבי צור שלום, אתמול היה זה במשחק ההפסד 1:0 להפועל בקה אל גרביה.

שני שערים בתוך ארבעה ימים. רון פרץ



ליגה ב’

הפועל עירוני כרמיאל ניצחה ביום שישי 0:1 את בני כאבול. שחקן הכנף סהר דהאן (צפת) והקשר אהוד מערבי (חצור) היו שותפים מלאים לניצחון, מערבי היה זה שכבש את שער הניצחון בדקה ה-82. ביום שישי הקרוב כרמיאל תתארח בצפת, בשעה 13:30, למשחק מכריע לשתי הקבוצות על הגעה למקום השלישי, המוביל למשחקי המבחן על עליה לליגה א’.

יאיר שריקי (חצור) – חלוץ הפועל עראבה, רשם הופעה בת 71 דקות במשחק הניצחון 0:1 על אחי עכו.

ליגה ג’

אמג’ד נג’ם (בית ג’אן) – מגן בני בענה, עלה כמחליף בפתיחת המחצית השניה של משחק הניצחון 1:6 על בני דיר חנא.

יזאן מרעי (חורפיש) – קשר הפועל גני תקווה, עלה כמחליף בדקה ה-75 של משחק הניצחון 1:5 על עירוני אריאל.

שער שהשאיר את כרמיאל בתמונת משחקי המבחנים על העליה לליגה א’. אהוד מערבי