כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער

כמדי שבוע, כתבה עם סיכום המחזור בגזרת הליגות הצעירות.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ואחר נציגי האזור מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורה המשתרעת מיום שישי ועד משחקי אתמול. אם במשחקי אתמול עסקינן, ידיעה לא נעימה ולא אופיינית: אתמול אירחה קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת את מ.ס ג’דיידה-מקר. בשלהי המשחק, במצב של יתרון 3:6 לזכות הקבוצה האורחת, המשחק הופסק והוזעקו כוחות משטרה, לאחר ששופט המשחק טען שהותקף ע”י הורה של אחד משחקני צפת. השופט ביטל את התלונה במשטרה. לטענת ההתאחדות לכדורגל: “המשחק לא הגיע לסיומו לאחר שהשופט הותקף על ידי  אחד מההורים של שחקני צפת. הדו”ח יישלח רק לאחר שהתובע יחליט על העמדה לדין”. בתגובה שמסר שלמה אסרף, מנהל מחלקת הנוער של צפת, לכתבה של מאיר ינקו באתר “חדש בגליל“, טוען אסרף שהעניין בבירור והמועדון יפעל בהתאם לממצאים. עכשיו, במעבר חד, לסיכום המחזור.

רוצים לשוב לנצח ולהתעסק בכדורגל. קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת

השגרירים

אוהד לוי
(קרית שמונה) – קשרה של עירוני נשר, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:0 לבני סכנין.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה – שוב מרוחקת 3 נקודות מהמקום השני, המוביל להעפלה לליגה הלאומית, זאת לאחר שניצחה 0:1 את מכבי יפיע. בשורות טבריה רשמו הופעה מלאה הקשר אורי ברנזון (צפת) והמגן מעיין אורון (כפר בלום), בעוד שהקשר ליאד סופר (צפת) רשם הופעה בת 35 דקות והוחלף באביהוא סבתי (קרית שמונה) – שיום קודם רשם הופעה מלאה במדי קבוצת נערים א’ וכבש לזכותה את שער שהעניק לה את ניצחון 0:1 על מכבי יפיע.

הקשר ההתקפי נועם שמש (צפת) – ערך הופעת בכורה בת חצי שעה במדי קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, במשחק ההפסד 5:2 לעירוני קרית שמונה.

אור בן זקן (קרית שמונה) – רשם הופעה מלאה במדי קבוצת נערים ג’ של עירוני טבריה, בה כבש צמד שערים במשחק הניצחון 1:4 על מכבי כפר מנדא. יום לאחר מכן, עלה כמחליף בדקה ה-63 של משחק קבוצת נערים ב’ מול בני מראר – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2.

שחקן כובש. אור בן זקן


ממשיך להצטיין בשתי הקבוצות. אביהוא סבתי



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער נחלה הפסד 2:0 במשחק החוץ מול הפועל רעננה, שכבשה שער אחד בכל מחצית וניצחה את המשחק. השער השני הובקע בדקה ה-86 מהנקודה הלבנה. לטענת קרית שמונה, החלטה שגויה של השופט. קרית שמונה שומרת על מעמדה בחלק העליון של מרכז טבלת ליגת העל.

קבוצת נערים א’ ניצחה 2:5 בביתה את מכבי חיפה – אלופת המדינה, שמדורגת במקום השלישי בטבלה, לאחר שהוליכה 1:2 בתום המחצית הראשונה – בה כבשו שערים ג’ואן חלבי (0:1) ואיתי תורג’מן (1:2). במחצית השניה החיפאים כבשו שער שוויון בדקה ה-54. החל מהדקה ה-79 ועד הדקה ה-87 בליץ מטורף, שבו כבשה הקבוצה שלושה שערים מרגליהם של עומרי כיאל, רועי טפר וג’ואן חלבי – שהשלים צמד והעניק לקבוצה ניצחון 2:5, שמותיר אותה מתחת לקו האדום במרחק 9 נקודות מהמקום המוביל להישארות בליגה.

קבוצת נערים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את משחק החוץ מול הפועל ר”ג, שמדורגת מתחת לקו האדום. בעקבות התוצאה מקדימה הקבוצה ב-5 נקודות את הקו האדום וב-4 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

קבוצת ילדים א’ הפסידה 2:1 במשחק החוץ מול מכבי קרית אתא.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:2 את בני סכנין.

קבוצת טרום א’ הפסידה אתמול אחה”צ 1:0 במשחק הביתי מול מ.ס קרית ים.

תצוגת תכלית מול האלופה. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע


קבוצת הנוער סיימה בתוצאת שוויון 0:0 את המשחק מול הפועל עירוני כרמיאל. בעקבות התוצאה ירדה הקבוצה מתחת לקו האדום של הליגה הארצית, אך הקבוצה שמקדימה אותה מעל הקו האדום בזכות יחס שערים, הפועל בית שאן, שיחקה שני משחקים יותר מבני ממב”ע.

קבוצת נערים ב’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת מחוז צפון, אחרי שניצחה 1:3 את הפועל עראבה. את השערים כבשו: נאיף שראף – צמד וניל פח’ר אלדין.

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול מכבי כפר מנדא. את השער לזכותה הבקיע: ליאן טרביה.

יובנטוס של הצפון ממשיכה בשלה. שחקני קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



הפועל עירוני צפת

קבוצת הנוער, שקפצה שני מקומות מעל המקום האחרון של טבלת צפון 1 בזכות שני ניצחונות, נחלה אתמול הפסד 3:0 במשחק החוץ מול קבוצת הצמרת של מכבי אחי איכסאל – שכבשה שער אחד במחצית הראשונה ושניים במחצית השניה.

קבוצת נערים ג’ – שמדורגת במרכז טבלת מחוז צפון 1, נחלה הפסד ביתי 6:3 במשחק מול מ.ס ג’דיידה-מקר – משחק שאליו התייצבה עם 13 שחקנים בלבד. הקבוצה האורחת עלתה ליתרון 0:3 כבר לאחר רבע שעה, אך שערים שכבשו נריה חדד (24) ואילן לגטיוי (32) צימקו את התוצאה, לפני שהאורחת כבשה שער נוסף שהעניק לה יתרון 2:4 בהפסקת המחצית. את המחצית השניה פתחה צפת עם שער מצמק של נועם יפרח, אך שערים שכבשה האורחת בדקות ה-48 וה-61, העניקו לה ניצחון 3:6.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:2 בביתה את סקציה מעלות תרשיא, בזכות שערים שכבשו שוהם שמש ועילאי טוויזר.

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 6:1 לצעירי שעב, במשחק שאליו התייצבה בסגל חסר מאוד.

ממשיכם להצטיין. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



הפועל מרום הגליל


קבוצת הנוער משפרת עמדות במרכז הטבלה, אחרי שקטעה ביום ראשון רצף של 8 משחקים ללא ניצחון במשחק מול נועלת הטבלה, הפועל כפר כנא – שהוליכה 0:1 בדקה ה-54. שער שכבש הוד אוטמזגין קבע שוויון בדקה ה-65. שערים שכבשו בתוספת הזמן הוד אוטמזגין ומתין חורשיד חוללו מהפך והעניקו למרום הגליל ניצחון 1-3.

קבוצת נערים א’ נותרה בתחתית טבלת הצפון, לאחר הפסד 2:1 במשחק הביתי מול מ.כ מג’דל כרום שאגור, שהוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה משער שהובקע בדקה ה-44. שער שכבש אושר הלל בדקה ה-85 בבעיטת פנדל קבע שוויו, אך שתי דקות מאוחר יותר מרום הגליל ספגה שער שהעניק ליריבתה את הניצחון.

קבוצת ילדים א’ שומרת על מעמד איתן בטבלת צפון 1, לאחר שניצחה 0:3 את איחוד בני סמיע. את השערים כבשו: שוהם אזרואל, יעקב ישראל סופר ופלג דבוש.

שברו בצורת. קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:6 את בני כאבול במשחק ביתי. כובשי השערים: רתם תפארת – שלושער, ירדן יאור – צמד, ואיתי אזולאי.

קבוצת טרום א’ הפסידה 2:1 לצעירי טמרה במשחק חוץ. כובש השער: יהונתן אדוט.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ סיימה את משחקה מול הפועל עירוני כרמיאל בתוצאת שוויון 0:0.

הפועל טובא

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 3:1 במשחק החוץ מול מ.ס ראמה.

אין כמו בבית. קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון