סופ”ש עם משחקים על כל הקופה במחלקות הנוער

קרב על מקום בפלייאוף העליון, משחקי גביע ומשחקי השלמה בליגות. זה מה שמצפה בסופ”ש הקרוב לכמה מקבוצות האזור.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. סופ”ש הקרוב הוא בסימן משחקי גביע המדינה במחלקות הנוער – כך שלמעט משחקי השלמה של מספר מצומצם של קבוצות צעירות ושני משחקי גביע של קבוצות ממחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, מרבית הקבוצות יהיו בפגרה. אז מה מצפה לנו בסופ”ש הקרוב? מתחילים בסקירה.

יוצאים למשחק חוץ מאתגר. קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל



יום שישי

הצגה כפולה בקצרין: בשעה 10:30 ייערך המשחק בין שתי קבוצות ילדים א’ עם המאזן הטוב ביותר בליגת צפון 1 – הפועל מרום הגליל ומ.ק קצרין. בשעה 12:15 תארח קבוצת נערים ג’ של קצרין, שירדה למקום השני בטבלת צפון 1, את מ.כ בועיינה נוג’ידאת – שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה.

12:30, סכנין: קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל תשוב לפעילות אחרי תקופה ארוכה, כשהיא מדורגת במרכז טבלת צפון 1, ומקווה לשפר עמדות במשחק החוץ מול צעירי סכנין – שאותה היא מקדימה בנקודה אחת.

מארחים את מרום הגליל לדרבי אזורי. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



שבת – משחקי מחלקת הנוער עירוני קרית שמונה

14:30, כפר סבא: קבוצת ילדים ג’, שמחזיקה במאזן הטוב ביותר במחוז חוף, תתארח למשחק רבע גמר גביע המדינה אצל הפועל כפר סבא – בעלת המאזן השלישי בטיבו בליגת מרכז, הליגה החזקה ביותר בשנתון. משחק מאתגר מאוד לקבוצה של אבי נגאוקר, שאם תעבור גם את המשוכה הזו תגיע למעמד חצי הגמר היוקרתי באצטדיון ר”ג.

15:00, הסינטטי באשדוד: קבוצת נערים א’ – שניצחה שלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים, תתארח למשחק ליגה מול מ.ס אשדוד, מחזיקת הגביע, שבשבוע שעבר הצליחה עם 12 שחקנים בלבד לנצח את הפועל כפר סבא, אחת מיריבותיה של קרית שמונה במאבקי התחתית – וזאת בשל חיסורי שחקנים בעקבות תחלואת קורונה. קרית שמונה תפגוש קבוצה חזקה ומאומנת. קרית שמונה מרוחקת 9 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה. כדי להגיע למחזורים האחרונים של העונה עם סיכויים ריאליים להתמודד על הישארות בליגה, היא מוכרחה מעתה ועד תום העונה להגיע לכל משחק עם מטרה לנצח.

15:45, מגרש שפירא – נתניה: קבוצת נערים ג’, מוליכת טבלת מחוז חוף, תתארח למשחק רבע גמר גביע המדינה אצל מכבי נתניה – מוליכת טבלת מחוז מרכז, אחת משתי הליגות האיכותיות ביותר בשנתון, שהן ברמה גבוהה משמעותית מהליגה שבה קרית שמונה משחקת. בשני הסיבובים הקודמים קרית שמונה הצליחה לנצח במשחקי חוץ קבוצות מהליגות הבכירות, שהן ברמה פחות גבוהה מזו של נתניה. האם זה יקרה גם הפעם? האם הקבוצה תצליח לשחזר את ההישג של קבוצת שנתון 98, שבשנת 2013 העפילה לשלב חצי גמר גביע המדינה בשנתון נערים ג’? תשובות בשבת אחה”צ.

מוכרחים להמשיך את רצף הניצחונות. קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה