כדורגל: הבית”רים באים

עירוני קרית שמונה תארח את בית”ר ירושלים עם תקוות לשפר עמדות במרכז הטבלה.

יש הטוענים, שבית”ר ירושלים זו קבוצת הכדורגל האהודה ביותר בקרית שמונה. היו ימים שכל הגעה של הקבוצה לעיר הייתה יוצרת סביבה חגיגה לקהל האוהדים מהעיר ומרחבי הגליל העליון והגולן. הערב הסיטואציה קצת שונה: בית”ר ירושלים תתארח בשעה 20:00 אצל עירוני קרית שמונה (שידור ישיר בערוץ 52), בעיצומה של תקופה רעה ששאבה אותה למאבקי התחתית – כשעננה גדולה רובצת מעליה, בעקבות העברת הקבוצה לידי המפרק, עו”ד יצחק יונגר, סגל חסר מאוד וגם מזג האוויר החורפי והקר לא בדיוק תורם ליצירת אווירה תוססת לקראת המשחק. את עירוני קרית שמונה כל זה לא צריך לעניין. אחרי שהפועל ת”א והפועל חיפה לא הצליחו לנצח אתמול, לקרית שמונה יש הזדמנות גדולה לשפר עמדות במרכז הטבלה, במסגרת המאמצים לסיים את הליגה הסדירה בין שש הראשונות ולהימנות על קבוצות הפלייאוף העליון. קרית שמונה מדורגת כעת במקום השישי בטבלה ומקדימה בזכות יחס שערים את מ.ס אשדוד.

ירשום הופעת בכורה? ווילי ברבוסה במדי קבוצתו האחרונה בבוליביה



שתי הקבוצות יתייצבו למשחק שלישי בשמונה ימים. שתיהן כואבות הדחה ממשחקי הגביע, כשבמקרה של קרית שמונה זה בסיומו של משחק שארך 120 דקות. קרית שמונה תתייצב למשחק בסגל מלא, שחקן ההתקפה ווילי ברבוסה ייכלל בסגל, אך לא צפוי לפתוח בהרכב. גם הערב איתמר שבירו ומורגן פרייר קרוב לוודאי הם אלה שיובילו את החלק הקדמי, רועי קהת ינווט מאחוריהם ובמרכז ההגנה ימשיכו עאיד חבשי וזיו מורגן, כשמאחוריהם השוער דז’וגאס ברטקוש. גיא מזרחי עשוי להמשיך בעמדת המגן השמאלי.

בית”ר ירושלים מגיעה למשחק הערב בסגל חסר מאוד. לפני זמן קצר הודיעה דוברות המועדון, שהשוער איתמר ניצן, “אקס” קרית שמונה, אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. מלבדו של ניצן יחסרו בגין תסמיני שפעת, הקשר קמסו מארה והמגן השמאלי מקס גרצ’קין, שמצטרפים לשורה של שחקנים שיחסרו מסיבות אחרות ובהם: המגן עמית כהן, הבלמים אוראל דגני, ליאל דרעי וז’וסווה מחייאס ושחקני ההתקפה ניב זריהן ומרקו ינקוביץ’. על פניו, הסגל החסר של בית”ר ירושלים אמור להקל את המלאכה על שחקני קרית שמונה, שלמרות הכל לא כדאי להם להגיע שאננים למשחק. בית”ר ירושלים אמנם נראית רע מאוד לאחרונה, אך יש לה מספיק שחקנים טובים, שבמשחק נתון יכולים להועיל לקבוצתם כמו “האקסים” – הבלם/קשר אופיר קריאף, המגן השמאלי אורן ביטון והקשר עומר לקאו, הקשרים אביאל זרגרי, מיכאל אוחנה והחלוץ ירדן שועה. זלזול ואופוריה עלולים לעלות לקרית שמונה ביוקר. קרית שמונה צריכה להמשיך לשים דגש על יעילות ותכליתיות. דגשים אלה בתוספת לרמת מוכנות גבוהה, אין סיבה שלא יסללו את הדרך לניצחון ליגה שני ברציפות.

גם הפעם צפויה לו עבודה מרובה. זיו מורגן במשחק מול בית”ר ירושלים מהעבר (צילום ארכיון: פושקו)