כדורסל נשים: עם תירס במחצית ועם ניצחון בסיום

הפועל גליל עליון ניצחה 48:68 את הפועל גלבוע מעיינות. עשרות האוהדים והאוהדות נהנו מתירס חם במחצית.

הפועל גליל עליון זכתה לפני זמן קצר בניצחון ליגה שני בשלושה משחקים. הקבוצה שמודרכת ע”י זיו ברתנא ועוזריו, מעיין דיין ונבו נביזדה, אירחה באולם “דנציגר” בקרית שמונה את הפועל גלבוע מעיינות – שקיימה טרם המשחק שלושה משחקי ליגה ומאזנה עמד על שני ניצחונות והפסד אחד. עם הקבוצה האורחת הגיעו שתי שחקניות של הגליל בעבר, שיר רביב – ששיחקה בשתי העונות הקודמות בגליל וזכתה לטקס הוקרה לפני המשחק, ונועה רודה, בת קיבוץ דפנה, שגדלה במחלקת הנערות של הגליל ושיחקה מספר עונות בקבוצת הנשים.

קשובות בדרך לניצחון. שחקניות הגליל והמאמן זיו ברתנא (צילום: שילה צל ציון)



הרבע הראשון היה די שקול ברמתו, שחקניות הגליל נכנסו טוב למשחק ובסיומו של הרבע הוליכו ביתרון 13:18. ברבע השני שחקניות הגליל השתלטו על המשחק, קלעו באחוזים טובים מחוץ לקשת וגם מתוך הבקבוק והגדילו בהדרגה את יתרונן – שעמד על 21:35 בתום המחצית הראשונה.

בהפסקת המחצית חולקו מחוץ לאולם עשרות תירסים חמים לעשרות האוהדים והאוהדות, כחלק ממפגן תמיכה של הקבוצה בחקלאות הישראלית. אין ספק שהתירס החם העלה את האנרגיות, כפי שניתן לראות בסרטון בתחתית הכתבה.

גם ברבע השלישי הקבוצה הגלילית המשיכה להיות דומיננטית ובסיומו של הרבע צעדה ביתרון 33:51. ברבע האחרון של המשחק יחסי הכוחות היו די שקולים, גליל לא הצליחה לברוח ליתרון גדול הרבה יותר, אך בסיומו של המשחק חגגה ניצחון 48:68.

קלעו לזכות הפועל גליל עליון: הדר רפאל – 16נקודות, רג’ינה גליידה – 13 נקודות, קרן מוזס וענבר לברון – 11 נקודות כ”א, דבי בלייברג ואמה רוזנסטון – 9 נקודות כ”א.