כדורסל גברים: הפסד ראשון לצפת

הפועל מגידו הנחילה למ.ס “דניאל” צפת הפסד 92:87, במשחק דרמטי שנערך בעפולה. עידו קוז’יקרו בלט במדי הקבוצה המנצחת.


מ.ס “דניאל” צפת כבר לא עם מאזן מושלם. הקבוצה שמודרכת ע”י ליאור קרת ועוזרו טל כהן התארחה אמש בשעת ערב מאוחרת למשחק ליגה רביעי העונה – משחק חוץ מול הפועל מגידו, שמאזנה עמד על שני ניצחונות והפסד אחד, לעומת מאזן צפתי שעמד על שלושה ניצחונות. לצפת ציפה משחק מאתגר מול קבוצה עם שלושה שחקנים ותיקים עם עבר נכבד בליגת העל – הרכז אילן נניקשוילי, הגארד דגן יבזורי והסנטר הגלילי עידו קוז’יקרו, שיחד עם הרכז הצפתי, רון סבג, יצרו מפגש של בני מושב בית הלל על הפרקט בעפולה.

בשונה מהמשחקים הקודמים בליגה ובגביע האיגוד וגם במשחקי ההכנה לעונה, הפעם היה זה משחק צמוד לכל אורכו. צפת נתקלה בהתנגדות משמעותית ומאתגרת מצד הקבוצה המארחת. צפת הייתה דומיננטית יותר ברבע הראשון ובסיומו הוליכה 19:26. ברבע השני התהפכה המגמה, משחק ההגנה של צפת נחלש ובסיום המחצית יתרון 44:47 לזכות מגידו.

חסרונו בגין פציעה הורגש. אליאב אוחנון



במחצית השניה התפתח משחק צמוד מאוד. צפת מצאה את עצמה רודפת אחרי מגידו, שהוליכה 61:65 בתום הרבע השלישי.

גם הרבע הרביעי היה צמוד. כדקה לסיום סל שקלע רון סבג העלה את צפת ליתרון 85:87, אך התגובה של מגידו הייתה מהירה ובתוך פחות מעשר שניות שלשה מהירה ומדהימה שקלע דגן יבזורי העלתה את מגידו ליתרון 87:88. צפת לקחה פסק זמן וחידשה את המשחק ממחצית המגרש של מגידו. צפת לא הצליחה לייצר קליעה ומגידו יצאה להתקפה, שאילצה את צפת לעשות עבירה מהירה על עזמי אבו אחמד, שקלע שתי קליעות עונשין והעלה את קבוצתו ליתרון 87:90. צפת יצאה להתקפה נוספת, שגם היא לא הניבה פירות. מגידו יצאה שוב להתקפה, עבירה על רועי עמור, בוגר מחלקת הנוער של הגליל ו”אקס” צפת, שלחה את עמור לקו העונשין, משם סיפק קליעת עונשין שהעלתה את מגידו ליתרון 87:91. ניסיון שלשה של רון סבג לא הניב קליעה, מגידו שוב יצאה להתקפה ובסיומה נשלח עזמי אבו אחמד לקו העונשין והפעם הסתפק השחקן בקליעה אחת שקבעה את תוצאת המשחק – ניצחון 87:92 לזכות מגידו.

רשימת קלעים מ.ס “דניאל” צפת: רועי נברו – 23, רון סבג – 16, אנדרי קוליש ודביר אוחנה – 11 כ”א, רם זקס – 7, שקד ירושלמי – 6, עידו סגל – 5, איתי גבע – 4 מתן וילהלם ושלו הר אבן – 2 כ”א.

רשימת קלעים הפועל מגידו: עזמי אבו אחמד 30, גיא אלמישלי ועידו קוז’יקרו – 14 כ”א, דגן יבזרי ורותם גורן – 8 כ”א, עדי שילוח  -7,  קליי אוואנס ורועי עמור – 5 כ”א, אילן נניקשווילי – נקודה אחת.

הלוואי שהייתה לנו סטטיסטיקה מסודרת באתר איגוד הכדורסל, כדי לציין את תרומתו במשחק. עידו קוז’יקרו בתמונת ניצחון