כדורגל: לנצח בבירה – זו המטרה

עירוני קרית שמונה תתארח במוצ”ש אצל בית”ר ירושלים, עם תקוות לזכות בניצחון ליגה שני ברציפות.

האם עירוני קרית שמונה תישאר על מסלול הניצחונות? שבוע לאחר ניצחון הבכורה בליגה – 0:1 על הפועל נוף הגליל, תתארח הקבוצה הערב, בשעה 20:30, אצל בית”ר ירושלים, למשחק ליגה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. כל אחת מהקבוצות צברה עד כה 4 נקודות. קרית שמונה הבקיעה פעמיים וספגה כפליים, בית”ר ירושלים הבקיעה 4 פעמים וספגה פעם אחת יותר.

עירוני קרית שמונה תחסר גם הערב את השחקנים שחסרים זה תקופה ארוכה בגין פציעות, הקשר סמואל בראון  והמגן השמאלי זיו מורגן. את מקומו של בראון ימשיך למלא נדב נידם הצעיר, בעוד שאת מקומו של מורגן יתפוס ככל הנראה גיא מזרחי – מגן ימני בטבעו. מי שיחזור לסגל הוא שחקן הכנף מורגן פרייר, שהספיק לרצות עונש הרחקה שני. ספק אם הוא יחזור להרכב, במיוחד לאחר שמוחמד שאקר, ששב בשבוע שעבר מפציעה, הפגין יכולת טובה במשחק מול נוף הגליל.

ימשיכו להיעדר. סמואל בראון וזיו מורגן (צילום: פושקו)



בית”ר ירושלים, בסגלה 4 שחקנים עם עבר בקרית שמונה – השוער איתמר ניצן, הבלם/קשר אופיר קריאף, המגן השמאלי אורן ביטון והקשר עומר לקאו, תתייצב למשחק עם רצון גדול לכפר על ההפסד 2:0 למ.ס אשדוד, בו נראתה רע מאוד. בית”ר ירושלים עם חלק התקפי מעניין, הן בכנפיים עם שחקנים מעניינים כמו אדווין ג’סי וריצ’מונד בואשי והחלוץ ירדן שועה, שצפוי לעלות בהרכב. קרית שמונה תצטרך לדעת לסגור את בית”ר ירושלים בצורה טובה באגפים ומנגד לצאת להתקפות מעבר מהירות, לייצר יותר איומים לשער מאשר במשחקים קודמים וכמובן להבקיע.

השאלה הגדולה לאיזה מקום הלחץ בו שרויה בית”ר ירושלים ייקח אותה במשחק הזה – לביצוע של טעויות מרובות או למקום של מוטיבציה מוגברת – כפי שהיה במשחק הדרבי מול הפועל, אותו היא ניצחה 0:3? קרית שמונה תצטרך לדעת להגיב בצורה המתאימה. לאורך השנים לא זכורים הרבה ניצחונות של קרית שמונה באצטדיון טדי. הפעם האחרונה הייתה לפני 6 שנים וחצי, שער של אחמד עאבד בבעיטה חופשית במהלך המחצית השניה העניק לקרית שמונה ניצחון 0:1. האם הערב קרית שמונה תשבור קרח של הרבה שנים? תשובות בסביבות השעה 22:30. 

הזמן שלו להתעלות. מוחמד שאקר במשחק מהעבר מול בית”ר ירושלים (צילום: פושקו)