פלאשים בגליל: שנה הלכה, שנה באה

פינת “פלאשים בגליל” במהדורה חגיגית לקראת השנה החדשה.

תמונת השבוע: סמואל בראון – כדורגלן וקפטן עירוני קרית שמונה, נשא לאישה את אוריה תורג’מן מקרית שמונה. צוות האתר מאחל לזוג המאושר, המון מזל טוב והרבה הצלחה בדרך המשותפת.


מאמן הכושר אור שוורץ – שעובד באופן אישי עם בראון, עשה כבוד ורגע לפני החופה גם ארגן לנו פלאש משותף עם חתן השמחה.


עמיר נוסבאום – מאמן עירוני קרית שמונה והאישה שלצידו, סשה ליאוביץ’, קיבלו את השנה החדשה בהרבה אהבה ובאנרגיה טובה. ככה זה כשיש שניים…


הכדורסלן אבי טקיאר – מצלפי השלשות הבולטים באזור, חגג יום הולדת 41 יחד עם האישה, רחלי. צוות האתר מאחל לילד היום הולדת המון מזל טוב, הרבה בריאות וקליעות מוצלחות מחוץ לקשת…


אליאב מלכה – כדורגלן קבוצת בניטה קרית שמונה – אלופת מחוז הגליל לותיקים, יתחיל בסופ”ש הקרוב דרך חדשה כמאמן קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל. רגע לפני, צבר השראה יחד עם ילדיו מהטובים ביותר בתערוכה של מועדון הכדורגל ברצלונה, המתקיימת בחולון.


דרומה משם, מאוד דרומה משם, ייצגו את האזור נאמנה בפסטיבל הפנג’ויה באילת, שני תותחים עם עבר במחלקות הנוער של האזור: יונתן אוחנה (מימין) – בעבר כדורגלן עירוני קרית שמונה, טל ברכה – בעבר כדורסלן הפועל גליל עליון.

במעבר חד לחגיגות החג. מתחילים עם כדורגלני קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שהרימו כוסית לחיים יחד הצוות שעוטף את הקבוצה.



עוברים לקבוצת הנשים של הפועל גליל עליון בכדורסל, שלא רק הרימה לחיים, אלא גם זכתה במתנת חג מהודרת מתנת יקב הרי גליל.

כדורסלני ומאמני הפועל גליל עליון זכו להרים כוסית לשנה החדשה יחד עם הנשיא, זוהר לבקוביץ’, שהגיע היישר מהעיר הגדולה לביקור מולדת.


כדורסלני מ.ס “דניאל” צפת הרימו כוסית לשנה החדשה יחד עם ראש העיר – שוקי אוחנה, ועם מחזיקת תיק הספורט – ויקי כהן אלקבץ.


מורן קויפמן – המנהלת המקצועית של האקדמיה לקראטה, קיבלה את החג יחד עם ילדיה, דריה וגוני, כשהם מחייכים אל העולם.