כדורגל: המהפכנים הצעירים של קרית שמונה בפעולה

3 שערים בדקות האחרונות חוללו מהפך והעניקו לעירוני קרית שמונה ניצחון 2:3 על בני סכנין, במשחק הנעילה של גביע הטוטו.

תגידו מזל טוב לעירוני קרית שמונה. הקבוצה של עמיר נוסבאום וניב סידי, שצברה שתי נקודות בשלושה משחקים במסגרת גביע הטוטו זכתה בניצחון ראשון העונה – 2:3 דרמטי במשחק החוץ מול בני סכנין, שצברה 6 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, אך כמו קרית שמונה התייצבה למשחק כשהיא חסרת סיכויים לסיים במקום הראשון של הבית הצפוני, בו זכתה הפועל חיפה, שהעפילה לשלב חצי הגמר.

עירוני קרית שמונה עלתה למשחק הערב, כשבהרכבה צמד השחקנים הזרים החדשים: הקשר אובידו ביק והחלוץ סטפן מילוסביץ’, שסיימו הליך בידוד באמצע השבוע והצטרפו לאימוני הקבוצה. מנגד, קרית שמונה חסרה גם הערב את המגן/בלם זיו מורגן והקשר והקפטן סמואל בראון, המחלימים מפציעה.

המחצית הראשונה לא היוותה פרומו אמין לבאות. הייתה זו מחצית שבה סכנין הייתה דומיננטית יותר ביצירת מצבים ותרגמה זאת ליתרון 0:2 – בזכות שער שכבש בדקה ה-19 מרואן קבהא בהסטת כדור עם ראשו לעבר שערו של ברטקוש, ובתוספת הזמן של המחצית היה זה רז שטיין שסיים כהלכה מצב של אחד על אחד.

במחצית השניה קרית שמונה כבר נראתה טוב יותר, אך רק בשלהי המשחק הצליחה להתעלות בצורה מרשימה. בדקה ה-89 הכשלה על רועי קהת ברחבה סללה את הדרך לשער בבעיטת פנדל מרגלו של הבלם עאיד חבשי – שצימק את יתרונה של סכנין ל-1:2. בדקה ה-91 השחקן היחיד בסגל בן העיר קרית שמונה, החלוץ רון פרץ, כבש שער בכורה בקבוצת הבוגרים – שער בבעיטה לא חזקה מתוך הרחבה לרשתה של סכנין – שוויון 2:2.שתי דקות מאוחר יותר מסירה של מוחמד שאקר מצאה את שליו דסטה, שניצל רפיון בהגנת סכנין כדי לבעוט לשערה של הקבוצה המארחת ולכבוש שער בכורה בקבוצת הבוגרים – שער שהעניק לקרית שמונה ניצחון 2:3.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, עלא ג’עפר (יובל לוין – 46), עאיד חבשי, סטפן אקה, ניר דרורי, אובידו ביק (אדריאן רוצ’ט – 53), ידין לוגסי (אריאל שרצקי – 60), רועי קהת, גיא בן לולו (שליו דסטה – 46), מוחמד שאקר וסטפן מילוסביץ’ (רון פרץ – 71).

שער ראשון בבוגרים. רון פרץ (צילום: מדיה מנהלת הליגות)