כדורגל: אליאב מלכה תופס פיקוד על ילדי מרום הגליל

אליאב מלכה נבחר לאמן את קבוצת ילדים א’ החדשה של הפועל מרום הגליל.

מועדון הכדורגל של הפועל מרום הגליל צומח. לאחר שתי עונות שבהן ייצגו את המועדון שתי קבוצות – קבוצת נוער וקבוצה של ילידי שנתוני 2005-6, בעונה הבאה תצטרף למחלקה קבוצה שתשחק בשנתון ילדים א’ ותורכב מילידי שנתוני 2008-2010. את הקבוצה יוביל אליאב מלכה (40) מקרית שמונה – שמוכר לרבים כמפיק אירועים וכשחקן קבוצת הותיקים של בניטה קרית שמונה, אלופת מחוז צפון, ששיחק בשנים האחרונות בקבוצות שונות בליגה ג’ בעמדת הבלם – בהן גם קבוצת הבוגרים של הפועל מרום הגליל. מלכה סיים לאחרונה קורס מדריכים ועבורו מדובר באתגר חדש. מחלקת הנוער של מרום הגליל תמונה שלוש קבוצות: את קבוצת הנוער יאמן עונה נוספת מתן שלי, את קבוצת נערים א’ יאמן המנהל המקצועי משה שלי וכאמור, את קבוצת ילדים א’ יאמן אליאב מלכה.

עובר לנווט מהקווים. אליאב מלכה



אליאב מלכה הגיב למינויו: “לאחר המון שנים של ניסיון בתחום הכדורגל, אני עם הפנים קדימה לאתגר הבא – להגשים חלום שהיה מאז שהתחלתי לשחק כדורגל, להשתלב בתחום האימון.  אני רוצה להגיד תודה רבה למשה שלי וגיא ארביב  על האמון שנתנו בי לאמן את  קבוצה ילדים א’ של מרום הגליל.  אין לי ספק שאני אעשה את הכל על  מנת להביא את הקבוצה למקומות הנכונים ובדרך הטובה ביותר, על מנת לתת לילדים להרגיש שזה בית ומשפחה אחת גדולה. ההצלחה שלי זו הצלחה של כולנו”.

גיא ארביב – מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית מרום הגליל:החלטנו לפתוח קבוצת ילדים א’ במרום הגליל ובעצם להגדיל את מספר הקבוצות ההישגיות שלנו. תודה לאל, יש פה היענות מאוד גדולה של הילדים אחרי שהפצנו מודעה להרשמה. ביום שני נתחיל במיונים לקבוצת הגיל הזו, ילידי 2008-2010. בחנו מספר מועמדים וידענו שאליאב הוא הדמות מבחינה תדמיתית, חינוכית ומבחינת אהבה לכדורגל. אליאב מבין שמרום הגליל לא עוד מקום, אלא מקום שעושה דברים באהבה ושמחה. אני שמח שאליאב התקבל לאמן את קבוצת ילדים א’ ולהיות חלון הראווה לילדים שלנו, שהם חלון הראווה של הספורט במועצה. קבוצה חדשה ויש הרבה רצון והתלהבות להצליח. אני מאחל המון הצלחה לאליאב, כולנו סומכים עליו ומאמינים בו, מאמינים בעזרת השם שיחד נגדל למקומות טובים ונביא גם תוצאות טובות”.

מגדילים את היקף הפעילות במחלקה. משה שלי (מימין) וגיא ארביב