כדורגל: הפנים לליגה

עירוני קרית שמונה הפסידה 1:0 את משחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה. ההפסד לא משאיר לה סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא.

פתיחת עונה מאכזבת לעירוני קרית שמונה. ארבעה ימים אחרי ששער שספגה עמוק בתוך תוספת הזמן מנע ממנה לזכות בניצחון על הפועל נוף הגליל, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו, נחלה עירוני קרית שמונה הפסד 1:0 במשחק החוץ מול הפועל חיפה – פתח פער של 6 נקודות בין הקבוצות, כשלקרית שמונה נותרו עוד שני משחקים במפעל ולחיפאים משחק אחד – וזאת כשבני סכנין חזק בתמונה לאחר שניצחה 1:2 את הפועל חדרה.

המשחק הערב באצטדיון ע”ש סמי עופר בחיפה היה אנמי מאוד מבחינתה של קרית שמונה. הקבוצה המארחת נראתה טוב יותר בדקות רבות של המשחק ותרגמה זאת לשער ניצחון כבר בדקה ה-14 מרגלו של אלון תורג’מן, שהשתלט על כדור שנמסר לו ע”י חנן ממן ובעט לרשת של ברטקוש מתוך הרחבה. קרית שמונה, לעומתה, התקשתה לייצר מצבי הבקעה ונראה כי הקבוצה עדיין לא מחוברת. בקרית שמונה תולים תקוות בצמד הזרים שהוחתמו השבוע ושוהים בבידוד ע”פ הנחיות משרד הבריאות, הקשר האחורי אובידיו ביק והחלוץ סטפן מילושביץ. אין ספק שקרית שמונה צריכה בשתי החוליות האלה חיזוק משמעותי, כי עד כה הדברים לא נראים טוב.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק הערב:  דז’וגאס ברטקוש, עלא ג’עפר, סטפן אקה, עאיד חבשי, ניר דרורי, שליו דסטה, ידין לוגסי, אדריאן רוצ’ט, רועי קהת, מוחמד שאקר ומורגן פרייר.

לא היום שלו. מוחמד שאקר במאבק מול סאן מנחם (צילום: פושקו)