כדורגל: השבוע שהיה והסופ”ש שיהיה במחלקות הנוער

שבוע עם מספר משחקי השלמה וסופ”ש עם הרבה משחקים לפנינו. זה הזמן להיכנס חזק יותר לעניינים.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. רגע לפני משחקי סופ”ש וכמה רגעים לאחר סיומם של משחקים בהשתתפות קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן, זה הזמן להפנות זרקור לעבר המשחקים שנערכו בימי החול של שבוע זה ולהפנות זרקור לעבר המשחקים הצפויים לקבוצות הצעירות מהאזור. מתחילים בסקירה.

משחקי יום שישי  

13:30, כפר בלום: הדרבי של הגליל העליון, בין הפועל גליל עליון למ.כ גליל גולן, שתיים משלוש הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר בליגת צפון 1. גליל עליון ניצחה באמצע השבוע 1:6 את איחוד אעבלין (כובשי השערים: יונתן חדד. עומר כץ. אלון שמעוני. ליאור קרישטל. ניתאי אזולאי וזיו להד). במשחק הקודם נפרדו הקבוצות בתוצאת שוויון 1:1.

גם הפעם צפוי להיות משחק צמוד. שחקני הפועל גליל עליון ומ.כ גליל גולן



הפועל מרום הגליל

14:00, ריחנייה: קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל, שמדורגת במרכז טבלת הצפון, תארח למשחק מאתגר את מוליכת טבלת הליגה – הפועל דיר חנא.

הפועל עירוני צפת (כל המשחקים באצטדיון העירוני)

בשעה 11:00 קבוצת נערים ב’ – שמדורגת במקום התשיעי בטבלה, תקווה לשפר עמדות במשחק הביתי מול מ.ס דבוריה – שאותה היא מקדימה ב-3 נקודות.

בשעה 13:00 קבוצת ילדים ב’ תארח את צעירי שעב.

בשעה 15:00 קבוצת ילדים א’, שנהנית מהמאזן הטוב ביותר בליגת צפון 1, תקווה לשוב למסלול הניצחונות במשחק ביתי מ.ס בית בית ג’אן.

ישובו למסלול הניצחונות? קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת
ינצחו את המוליכה? שחקני קבוצת נערים ב’ של הפועל מרום הגליל



עירוני קרית שמונה (שעת התחלה – 15:00)

המגרש הסינטטי – קרית שמונה: קבוצת ילדים ב’ – שהפסידה ביום שני 3:1 למכבי עמק חפר והודחה ממשחקי גביע המדינה, תקווה להתאושש מההפסד במשחק ביתי מול בית”ר נהריה.

מגרש בית נגלר – קרית חיים: קבוצת טרום א’ תתארח אצל הפועל חיפה.

מ.ק קצרין

12:00, דיר חנא: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין, לה המאזן השלישי בטיבו בליגת צפון 1, תתארח למשחק מסקרן אצל הפועל דיר חנא – שנחשבת גם היא לקבוצה חזקה.

חוזרים לפעילות. שחקני קצרין



משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

11:00, מגרש טוברוק – נתניה: קבוצת הנוער – שמדורגת במקום השמיני, המוביל בתום הליגה הסדירה (עוד 5 מחזורים) לפלייאוף העליון של ליגת העל, תתארח אצל בית”ר טוברוק, שמקדימה בשתי נקודות את הקו האדום. כל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לגרום לקרית שמונה לרדת אל מתחת לקו האדום. הקבוצה עד כה הפסידה

11:00, המגרש הסינטטי – קרית שמונה: קבוצת נערים א’ – שמקדימה בחמש נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל, תארח למשחק חשוב את הפועל רעננה – שמקדימה אותה בחמש נקודות. רעננה תגיע בנסיעה ישירה מהשרון לצפון. קרית שמונה הרבה זמן לא ניצחה משחק ביתי. קל זה לא יהיה, אבל בהחלט אפשרי.

11:00, בית נגלר – קרית חיים: קבוצת ילדים א’ תקווה לשמור על המאזן הטוב ביותר בליגת מחוז חוף, כשתתארח אצל מ.ס רובי שפירא חיפה.

11:30, קיבוץ מעגן מיכאל: קבוצת נערים ג’ תקווה לשמור על המאזן הטוב ביותר בליגת מחוז חוף, כשתתארח אצל הפועל מעגן מיכאל – אותה היא מקדימה בארבע נקודות. מעגן מיכאל משחקת בסמיכות לחוף הים ובהתחשב בתנאי מזג האוויר הצפויים בשבת, לקרית שמונה צפוי אתגר גדול עוד יותר.

14:00, נהלל: קבוצת נערים ב‘, שבעקבות ההפסד בקרית ביאליק ירדה למקום השלישי של טבלת ארצית צפון, תקווה להצליח ולצמצם במשהו מפער 3 הנקודות מהפסגה. הקבוצה של אילן עזריה תתארח אצל מכבי חיפה/נהלל, שאותה היא מקדימה בשתי נקודות.

16:30, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים ג’ תארח את עירוני נשר.

מוכרחים לחזור למסלול הניצחונות, כדי לא להסתבך במאבקי תחתית. שחקני עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)



בני ממב”ע – משחקי השבת באצטדיון בכפר בוקעאתא

בשעה 11:00 קבוצת נערים ב’ – שמרוחקת 5 נקודות מפסגת טבלת הצפון, תארח את אחי ביר אל מכסור – שמדורגת במקום האחרון בטבלה עם מאזן נטול הפסדים וכמות ספיגות משמעותית. קשה לראות תסריט אחר, מלבד ניצחון משכנע של ממב”ע.

בשעה 13:00 קבוצת הנוער תארח למפגש מרכז טבלה את הפועל מגדל העמק, שמקדימה אותה בזכות יחס שערים עדיף. קבוצת הנוער של ממב”ע ספגה תבוסה 12:1 באמצע השבוע במשחק החוץ מול מ.ס פרדס חנה/כרכור, אליו התייצבה עם עשרה שחקנים בלבד ולאחר נסיעה ארוכה. בשבת היא תקווה לשוב לאיתנה.

מ.כ גליל גולן

15:00, המגרש הסינטטי בסכנין: קבוצת ילדים ג’ תתארח למשחק מאתגר אצל בני סכנין.

זמן להתאוששות. שחקני קבוצת הנוער של בני ממב”ע