לא מצהיר על תמיכה באף רשימה

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, פרסם הודעה בה הוא מבהיר שאין בכוונתו להביע תמיכה במפלגה כזו או אחרת לקראת הבחירות, זאת למרות שקיבל פניות ממפלגות שונות לתמוך ואף להצטרף כמועמד

גיורא זלץ

לקראת הבחירות לכנסת ישנם כמה ראשי רשויות מקומיות שהחליטו להצטרף לרשימות המתמודדות בבחירות. כך למשל ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי הצטרף למפלגת תקווה חדשה של גדעון סער, וראש עיריית שדרות, אלון דוידי, הצטרף למפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט.

להצטרפות למפלגה ולהבעת תמיכה בה יש משמעות הן עבור המפלגה והן עבור הרשות המקומית שאותו ראש רשות עומד בראשה. במובן מסוים יש כאן הימור. אם המפלגה בה תמך ראש הרשות תישאר באופוזיציה, מפלגת השלטון עלולה לבוא חשבון עם אותו ראש רשות ולהקשות עליו להשיג תקציבים לפרויקטים שהוא מעוניין ליזום.

גיורא זלץ עם ח”כ יפעת שאשא ביטון

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, לא מוכן לשים את כל הביצים בסל אחד. הוא רוצה ערוץ פתוח לכל המפלגות, ולכן הוא פרסם השבוע הודעה לעיתונות בנושא, בה הבהיר כי אינו מביע תמיכה בשום מפלגה.

“יודגש כי זלץ איננו מביע תמיכה במפלגה זו או אחרת וגם לא הצטרף לאף אחת מהן”, נאמר בהודעה. “נכון שבשבועות האחרונים קיבל זלץ פניות רבות משלל מפלגות, הן בבקשה לתמוך בהן באופן פומבי והן בבקשה להצטרף לשורותיהן בתפקידים בכירים, אולם בכוונתו להישאר בתפקידו כראש מועצה אזורית הגליל העליון ולשרת את הציבור מעמדה זו.

“יחד עם זאת, זלץ לא היסס בעבר ולא יהסס בעתיד להביע תמיכה אישית בנשים וגברים ראויים, שלדעתו מקומם בהנהגת המדינה”.