סופגניות לניצולי השואה

ניצולי שואה מצפת, חצור הגלילית וראש פינה זכו לרגע של נחת כאשר מתנדבים משותפות צח”ר פאלם ביץ’ הגיעו אליהם הביתה עם סופגניות

מתדבות חלוקת סופגניות לניצולי שואה מימין לשמאל: אור אמיר , עדן אייזיק פורסטר, וליה שטיינר.

שותפות צח”ר – פאלם ביץ’ מצדיעה לניצולי השואה במרחב השותפות וחילקה במהלך ימי החג מארזי סופגניות בעזרת מתנדבים ושגרירים של השותפות ברחבי צפת, חצור הגלילית וראש פינה.

במרחב השותפות חיים כ-111 ניצולי שואה, אשר נאלצים יותר מתמיד לחוות בדידות ולהיות בגפם ביום יום ובתקופת הקורונה בפרט.

בשל כך, החליטה שותפות ביחד צח”ר- פלאם ביץ’ לצאת בפרויקט “סופגניות ביחד”. עקב נגיף הקורונה ובשל הנחיות משרד הבריאות, חילקו בני נוער ומתנדבי השותפות את המארזים בפתח הדלת, חמושים במסכות, מבלי ליצור מגע ישיר בכדי למנוע סיכון מיותר עבור הניצולים.

קרוב ל- 25 מתנדבים בני נוער מתכנית “שגרירים”, צעירים מתוכנית “הורייזן” יחד עם נציגי הרשויות נרתמו למשימה המתוקה במהלך החג. לדברי המתנדבים כל ניצולי השואה  הופתעו והביעו התרגשות גדולה נוכח ההפתעה הלא צפויה.

ציפורה הורביץ זכתה לביקור מתוק ממתנדבות שותפות צחר

ליאור סלומון מנהל השותפות : “שותפות ביחד” היא רשת הקהילות השותפות של הסוכנות היהודית המחברת ויוצרת קשרים חברתיים בין קהילות יהודיות בארץ ובעולם בדגש על זהות יהודית ועשייה משותפות.

בגליל, שותפות צח”ר היא המקשרת בין הקהילה הישראלית של צפת, חצור הגלילית וראש פינה (צח”ר) לקהילה היהודית אמריקאית של פאלם ביץ’ בפלורידה. פרויקט “סופגנייה ביחד” היא אחת הדרכים שלנו לתת ולשתף ולהיות חלק מהקהילה”

צילומים: אייזן יחסי ציבור