זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.
view counter
מייסטר שיווק פירות
view counter
טקיאר מזגנים
view counter

EMS Plus ראש פינה - אודות

גלריית תמונות: 

EMS PLUS ראש פינה

שיטת האימון המהפכנית שפותחה בנאס"א הגיעה לצפון. 
ציוד גרמני חדיש ובטיחותי של חברת Miha Bodytec הנחשבת לטובה בעולם. 
באישור של ה-FDA האמריקאי.
צוות הדרכה מוסמך מקצועי ומנוסה.
יעוץ תזונה ותוספי מזון איכותיים.
תכנית להורדה במשקל והצרת היקפים.
אימון מותאם אישית.
מצויין לשיקום פציעות ספורט וכאבי שרירים כרוניים.

 

 

חסכון בזמן
רק 20 דקות אימון, פעם אחת בשבוע, המאפשר לך לנהל אורח חיים משולב משפחה, קריירה וכושר בקלות.

אפקטיבי במיוחד
EMS אפקטיבי פי 18 מאימון כושר רגיל ופועל על כל מערכת השרירים בסנכרון מושלם.

אימון אישי המתאים לך
מאמן מקצועי ומוסמך מתאים לך תוכנית אימונים אישית שתלווה אותך לתוצאות שתמיד רצית להשיג.

 

 

הציוד שלנו
האימונים שלנו הם הטובים ביותר, בחרנו את המותג המוביל בעולם באימוני הEMS. המכשירים של Miha Bodytec מיוצרים בגרמניה ועומדים בדרישות האיכות הגבוהות ביותר, המוצרים והמכשירים זכו בפרסים בתחרויות החשובות בעולם.

חברת Miha Bodytec, מפתחת ומייצרת מוצרים חדשניים לתעשיית הספורט והרפואה יותר מ-40 שנה. ההבדל העיקרי הוא שמכשיר Miha Bodytec מסוגל לעורר את שרירי "אגוניסט ואנטגוניסט" בו זמנית, זה אומר שאתה יכול להפעיל קבוצות שרירים מרובות באותו זמן. רקמת שריר עמוקה יותר, אשר לעיתים קרובות אינה בשימוש בשל הדומיננטיות של שרירים גדולים יותר באימון EMS קונבנציונאלי ואימוני כוח רגילים.

 

 

מנקודת מבט טכנית, מכשיר אימון EMS קונבנציונאלי פועל לעיתים באמצעות מצב דחף חד קוטבי. לעומת זאת מכשיר Miha Bodytec פועל באמצעות דחף דו קוטבי, המאפשר לכל השריר להתכווץ, צורה זו של אימון כל הגוף, יחד עם תרגילים נבחרים ומאמן אישי צמוד, מובילה לתוצאות אימון יעילות ומהירות יותר.

 

 

טלי קוצ'ר - בעלים ומדריכה ראשית
"אני אימא לשלושה ילדים מדהימים, מטפלת רב תחומית במגע ומדריכת כושר בשיטת ה-ems. כל חיי בריאות הגוף עניינה אותי ותמיד רציתי ללמוד ולדעת איך להימנע בכאבים מיותרים, לשמור על עמוד שדרה תקין ומה היא אכילה נכונה בתוך עולם רווי דעות ודיאטות.
עם השנים, גיליתי את תזונת ה"פליאו", התזונה הקדמונית בפי הישראלים... אני נמנעת מאכילת דגנים, סוכרים ושמנים תעשייתיים. אני צורכת הרבה ביצים, בשר, דגים וירקות. ואני בריאה יותר מאי פעם בחיי.
בנוסף, בשביל לשמור על אורך חיים בריא, שרירים חזקים ועמוד שידרה תקין, אנו צריכים כמובן לעסוק בפעילות גופנית רצופה. עכשיו.... בתוך עולם מאוד מודרני וממש לא קדמוני, עם מעט מאוד זמן שעולה לנו הרבה מאוד כסף, שאלתי את עצמי, איך אפשר לשמור על כושר?! וכך גיליתי לשמחתי הרבה, את אימוני הכושר בשיטת ה-EMS.
בשילוב של אימון כושר מתקדם ומהפכני, יחד עם אכילה קדמונית נכונה, הובילו אותי לגוף בריא, חזק ויפה יותר".

 

 

שאלות נפוצות

האם אימון EMS מתאים לכל אדם?
כל אדם בריא יכול לבצע אימון EMS למעט: בעלי קוצבי לב, נשים בהריון, אפילפסיה, חולי סרטן, סכרת, בקע בדופי הבטן, או במשפעה וכ'ו. לפני כל אימון של מתאמן חדש מתבצע תשאול ובראיון האישי עוברים על הגבלות רפואיות.

האם האימון ב- EMS PLUS ראש פינה בטוח?
בהחלט כן! EMS PLUS ראש פינה קיבלה אישור בריאותי על מכשירי האימון. אימון הכושר עם טכנולוגיית EMS קיימים כבר מעל ל-12 שנים ברחבי העולם, ומעל ל- 5 שנים בישראל בהצלחה רבה.

האם אימון EMS מסוכן?
לא. אימון EMS מחקה את העיקרון הטבעי של התכווצות השרירים, שהוא פקודה מהמוח לרקמת השריר דרך מערכת העצבים. בהשוואה לאימוני כח עצימים אימון EMS אינו גורם לעומס על המפרקים. המאמן האישי שלך יבטיח שרמת האימון תהיה מתאימה ואופטימלית עבורך במיוחד.

 

 

באילו מצבים רפואיים אימון EMS אינו מומלץ?
1. הריון.
2. קוצב לב או שתלים חשמליים.
3. מחלה חריפה,חום, זיהומים נגיפיים או תהליכים דלקתיים.
4. מחלת סכרת המצריכה הזרקת אינסולין.
5. ישנם מספר מקרים המצריכים אישור רפואי ועל כך יש לדון עם המאמן האישי.

מה עושים במהלך אימון ה-EMS?
לובשים חליפה מיוחדת הכוללת ווסט, רצועות לידיים, רגליים ישבן ועוד. מתחברים למכשיר ה-ems ומבצעים סטים של תרגילים ברמות קושי משתנות (בהתאם ליכולות המתאמן) עם ליווי של מאמן אישי צמוד.

מדוע אימון ה-EMS אפקטיבי פי-18 מכל אימון כח אחר?
האימון מתבצע על כל היחידות המוטוריות בגוף בו זמנית בניגוד לאימון כח רגיל שבו עובדים על כל יחידת שריר בנפרד. בשעת האימון יותר מ90% מסיבי השריר מתכווצים דבר המשפר את התיאום התוך והבין ראשי. בנוסף, הגירוי החשמלי מכווץ גם את שרירי בליבה וריצפת האגן.

 

 

האם אימון EMS אחד בשבוע מספיק?
בהחלט. האימון מאוד אינטנסיבי ויעיל, כל מה שצריך בשביל להשיג תוצאות ניכרות הוא אימון אחד בשבוע. עשרים דקות של אימון EMS שווה ערך ל ארבע שעות בחדר כושר.

איזה תוצאות עליי לצפות מאימוני EMS?
במהלך העשורים האחרונים, כמות גדולה של מחקרים הוכיחה ואימתה באופן מדעי את היעילות של אימוני ems.
אימוני ems ישפרו אצלך את הדברים הבאים:
1. שיפור יכולת השריר- כוח מרבי.
2. גדילה של שריר - היפרטרופיה.
3. מהירות, זמן תגובה וגמישות.
4. שיפור ההרגשה הכללית של הגוף.
5. איזון שרירים, דבר העוזר להפחתה משמעותית של כאבי גב.
6. טיפול ומניע של בריחת שתן.

 

 

 

לפרטים נוספים התקשרו:
 072-3927650

רח' דרך הטחנה 10, ראש פינה




כל הזכויות שמורות © גליל עולה - אתר הספורט של הצפון
תכנות: SmartWebs  ♦  שיווק דיגיטלי: SOL Digital