פלג הגליל זוכה לשבחים מרשות המים על איכות השירות

הימת זועבי, בכירה ברשות המים, שיבחה את פועלו של התאגיד בביקור במטה התאגיד

גאווה גדולה לתאגיד המים האזורי פלג הגליל. הימת זועבי, הממונה על פניות הציבור ברשות המים, ערכה לאחרונה ביקור במטה התאגיד באזור צח”ר ראש פינה, במהלכו שיחבה את אופן פעילות התאגיד ואיכות השירות שהוא מעניק לתושבים. לדבריה: “תאגיד פלג הגליל מתנהל באופן מיטבי, עם רמת שירות גבוהה”.

במהלך הביקור נפגשה זועבי עם ראש אגף הצרכנות ושירות הלקוחות של פלג הגליל, רונית אדלר, וצוותה. בין הנושאים שנדונו בפגישה הייתה גם עבודת יחידת פניות הציבור של רשות המים והביוב, האחראית לברר תלונות של צרכנים כלפי התאגידים – לאחר שמוצו ההליכים מול התאגיד עצמו – בהתאם לסמכויות שהוקנו לרשות המים.

בפגישה הובהר כי יחידת פניות הציבור פועלת בשקיפות ובמקצועיות מתוך מחויבות לשיפור השירות הניתן לצרכנים. היחידה מטפלת בהשגות ובמחלוקות של לקוחות מול ספקי המים והביוב ברחבי הארץ, תוך הקפדה על מענה מהיר, ברור ומכבד. כמו כן, היחידה מוודאת עמידה ביעדי איכות השירות, בהתאם לחוק ולתקנות.