כדורגל: הושלמה הרכבת הצוות המקצועי בעירוני ק”ש

קאסיו פרננדז חוזר בתור עוזר מאמן. מי עוד לצידו של שי ברדה? פרטים בכתבה

עירוני קרית שמונה פרסמה לפני זמן קצר את הצוות המקצועי, שיעבוד לצידו של המאמן החדש, שי ברדה. לא מן הנמנע, כי מקרב אנשי הצוות יהיו גם מי שישלבו עבודה במחלקת הנוער של המועדון.

גולת הכותרת היא חזרתו של קאסיו פרננדז – ששיחק בקבוצה כבלם משך 4 עונות והיה שותף לזכייה בגביע ההיסטורי בשנת 2014. פרננדז ישמש כעוזר מאמן. קאסיו פרננדז שהיה שחקן בית לכל דבר מבחינת ההתאקלמות ושגריר הסברה נאמן של מדינת ישראל בחשבון הפייסבוק שלו, חזר יחד עם רעייתי, נטליה ועם ילדיהם לברזיל, לאחר מכן חזרו לתקופה קצרה שבה שיחק במכבי אחי נצרת וקצת לפני תקופת הקורונה שבו לברזיל. כעת צפויה המשפחה לחזור לקרית שמונה, אליה הם מאוד נקשרו.

עוזר מאמן נוסף שמגיע לקבוצה הוא מנו הרוניאן – ששימש בעבר כשוער בהפועל אסי גלבוע מליגה א’. הרוניאן אימן בעבר שוערים במחלקת הנוער של מכבי הרצליה. לאחר מכן, שילב עבודה כאיש צוות בקבוצת הבוגרים של הפועל נוף הגליל ובמחלקת הנוער כמאמן קבוצה. בעונה האחרונה שימש כעוזרו של שי ברדה באימון מכבי פ”ת. הרוניאן שיתף פעולה עם ברדה גם הפועל נוף הגליל.

סמיון רחמן ימשיך לשמש כמאמן השוערים. לתפקיד מאמן הכושר מונה ג’ורדן סעדה – שנחשב לאחד ממאמני הכושר הטובים בישראל. סעדה עבד בעבר במחלקות נוער ובקבוצות בוגרים בליגות הבכירות.

חוזר כעוזר מאמן. קאסיו פרננדז חוגג את הזכייה בגביע המדינה (ינאי שחם)