טריאתלון: ספורטאי עמותת הספורט כיכבו בחדרה

ספורטאי הטריאתלון של הגליל העליון כיכבו בטריאתלון חדרה ונכנסו לעונת התחרויות ברגל ימין. למרות הים הסוער שהפך את התחרות לדואתלון הספורטאים הראו שלהתחרות הם יודעים. במח’ הטריאתלון מרוצים: הספורטאים הראו אופי מדהים.

בסופ”ש האחרון ספורטאי הטריאתלון של עמותת הספורט יצאו לטריאתלון חדרה. תחרות גדולה ויוקרתית שמטרתה הייתה להכניס את הספורטאים והספורטאיות לתקופת תחרויות לאחר כמה חודשים רק עם אימונים. לאור הים הסוער התחרות הפכה לדואתלון (ריצה, רכיבת אופניים וריצה) ולמרות זאת התחרות הייתה ברמה גבוהה מאוד.

הספורטאיות רגע לפני הזינוק

במח’ הטריאתלון של הגליל הייתה נציגות מכובדת של 21 (!) ספורטאים וספורטאיות, שלחלקם זאת התחרות הראשונה בקריירה והיא סוכמה כתחרות נהדרת. כל כך כיף לראות את כולם מגיעים לפני עליית השחר, מתכוננים ויוצאים יחד לתחרות ונותנים את כל כולם. אין ספורטאי וספורטאית שזינקו ולא הראו שיפור בהישגים, אך לא נוכל שלא לציין את רביעיית השליחים בגילאי 14-19 שמשכה את תשומת הלב: שחר עוקשי, גולן ווגל, ניצן ודעי ונעם שושן.

רביעיית השליחים – גולן, שחר, נעם וניצן (מימין לשמאל)

הספורטאים והספורטאיות הראו בתחרות אופי מדהים, סיכמו במח’ הטריאתלון בעמותת הספורט. למרות השינוי וביטול חלק השחייה, רגע לפני הזינוק הם ידעו לעשות את הסוויץ’ ולהתכונן במהרה לזינוק בריצה ולא בשחייה. זאת הייתה רק תחרות ראשונה לתקופה אינטנסיבית והספורטאים הוכיחו שיש להם יכולות מדהימות.

בתחילת חודש יוני יהיו לספורטאים ולספורטאיות עוד שתי תחרויות: הצעירים יתחרו בהוד השרון וספורטאי הנוער באשקלון.