טריאתלון: ספורטאי הגליל מככבים בדירוג הסבב

בענף הטריאתלון עצרו כדי לחשב את סיכום הסבב של אשתקד וכמובן – ספורטאי הגליל העליון מככבים במקומות הראשונים. מאיה לונטל הגיעה למקום הראשון ובן פרידמן למקום השני. יואב ביטון: “השניים עבדו קשה וכל נקודה מגיעה להם.”

בענף הטריאתלון הכל עובד שונה. לאחר סיכום השנה החולפת, עצרו באיגוד הטריאתלון לחישוב דירוג הסבב. בכל תחרות הספורטאים והספורטאיות מקבלים ניקוד בהגעה לאחד מעשרת המקומות הראשונים.

מאיה לונטל, הכוכבת מקיבוץ כפר גלעדי הגיעה למקום הראשון עבור אשתקד בקטגוריית גילה (בנות גיל 10) כשהיא משיגה 454 נקודות וזוכה בהמון כבוד והערכה. מאיה עבדה קשה כל השנה ומגיע לה לקטוף את הפירות.

לונטל – מככבת במקום הראשון

בן פרידמן, מיסוד המעלה הגיע למקום השני בקטגוריית גילו (נערים 18-19) במקצה האולימפי כשהוא גורף 200 נקודות. פרידמן הינו טריאתלט ותיק ומנוסה לעומת הספורטאים הצעירים והוא הוכיח את עצמו בכל תחרות.

בן פרידמן – יודע את העבודה

“עצם ההישג מראה בדיוק על החומר המקומי שיש לנו במועדון” סיכם בהתלהבות יואב ביטון, המאמן הראשי בעמותת הספורט. “השניים עבדו קשה עבור כל נקודה וזה מגיע להם. אני גאה בהם על ההישגים ועל הייצוג של המועדון יום יום בכל תחרות, לא משנה איפה היא מתקיימת. עם זאת, לא נשכח את כל הספורטאים והספורטאיות המדהימים שלנו שעובדים קשה בין אם הם בדרג ובין אם לא.”