כדורסל: הסתדרו בשלישיות בכפר בלום

מאות אנשים בגילאים שונים השתתפו בטורניר 3X3. על כך בהרחבה, בכתבה זו

מעל 700 איש הגיעו בשבת האחרונה להפנינג הספורט במרכז הספורט של גליל עליון בכפר בלום, 208 מהם השתתפו באליפות כדורסל 3X3 – בה נטלו חלק 43 קבוצות מגילאי קט סל ועד 45 ומעלה. השאר נהנו מהאווירה, מתחרויות הקליעה שהיו פתוחות לקהל הרחב, ממוזיקת רקע ומדוכני מזון.

האליפות הוקדשה לזכרם של אלחנדרו (אלה) הופמן, אילן גור ואמנון דיין ז”ל, בוגרי מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון שנהרגו במהלך שירותם הצבאי.

רגע לפני שעולים לפרקט

הקהל ביציע באולם “הפיס”



קטגוריית הקטסל כללה 16 קבוצות שחולקו לארבעה בתים, 8 קבוצות העפילו לשלב הנוק-אאוט של רבע הגמר. בגמר גברה הכנופיה מאילת על הגריזליס.

קטגוריית הילדים כללה 8 קבוצות ששיחקו בשני בתים, כול הקבוצות המשיכו לשלב הנוק-אאוט. בגמר גברה קבוצת הכפר על קבוצת הכרישים.

קטגוריית הילדות כללה 6 קבוצות שחולקו לשני בתים של שלוש קבוצות. 4 קבוצות עלו לשלב הנוק-אאוט של חצי הגמר. בגמר מטה אשר גברו על קבוצת חבלין-אשנר-מדינה.

קטגוריית הנוער הייתה צנועה, רק 3 קבוצות. בגמר גברו מג’דל שמס על הצעירים מגדות.

קטגוריית הבוגרים כללה 4 קבוצות. כולם שיחקו מול כולם, וכולם עלו לחצי הגמר. בגמר בית הלל ניצחו את העיזים.

קטגוריית אבאסל (45+) כללה 6 קבוצות, ארבע קבוצות העפילו לחצי הגמר. בגמר כמו בסרט קיצ’ אמיתי הצליחו החברים של החברים לגבור על מ.א. גליל עליון ולהביא תואר היסטורי.

לא היה רגע דל על הפרקט



זיו ברתנא – רכז הספורט הקהילתי בעמותת הספורט גליל עליון : “אנחנו רוצים להודות למשפחת הופמן, משפחת גור, ומשפחת דיין על האפשרות שהם נתנו לנו ליצוק משמעות אמיתית וכל כך נכונה לאליפות הגליל בכדורסל 3X3 לזכר הבנים. בזכות מי שהם היו, אפשרה לנו לתת משמעות יותר עמוקה לחברות אמיתית ואין סופית, לתרבות של מאמץ ושל פרגון, לתרבות של שמחה, לתרבות של מצוינות ולהבנה שהדרך היא הניצחון.

תודה גדולה לכל החברים של החברים, שהגיעו, כיבדו והתחרו בספורטיביות, ובעיקר לעמית שטוי ושחר נחמיאס שהיו לצידנו ולצד המשפחות מהרגע הראשון של ההכנות לאליפות.

תודה לאיגוד הכדורסל בישראל – בראשות המנכ”ל יענקלה בן שושן, שהלך איתנו שוב יד ביד ועשה רבות להצלחת האירוע.

תודה למשתתפים והמשתתפות שבחרו לבוא להתחרות וליהנות.

תודה לצוות האימון והניהול של עמותת הספורט ומחלקת הכדורסל שהובילו ותפעלו את האירוע: מנכ”ל העמותה אחיקם שושן שמנצח על התזמורת, נעם כהן הכל יכול, ליאור קרת מנהל מחלקת הכדורסל, טל עטיה, עידן ביר, יובל גולן, יובל דהן, נטלי שדה, עומר סת”ם, שני גלזר, איתי אברהמס ולירן יחזקאלי. לשחקנים שהגיעו לעזור בתפעול האליפות: יואב אבן צור, יאיר ברק, לשחקני נערים ט’ האיכותיים ולשחקני ושחקניות קטסל הגושרים.

לצוות אולם הפיס אור קנטור, גלעד דרומי ופנינה טייב.

לביה”ס עמק החולה למנהלת עדנה בז ולדקר בן שאנן על העזרה.

לנטע רוזנבליט על ההשקעה, החשיבה והביצוע של החוברת של האליפות.

לחן פרץ מקיבוץ עמיר, על העזרה הלוגיסטית.

לחיים יצחק, אור חדד ולעידו מלכה על התמיכה הטכנית, בניית ותפעול אתר האליפות.

נזכור ולא נשכח. דברי ההנצחה לזכרם של (אלה) הופמן, אילן גור ואמנון דיין ז”ל,