קרית שמונה: בהכוונה לרגל השחרור משירות סדיר

העירייה ורשת המתנ”סים יזמו מפגש הכוונה לחיילים וחיילות הקרובים למועד השחרור

מפגש מידע לחיילים בני קריית שמונה העומדים לקראת שחרורם נערך השבוע במתנ”ס ארתור פוקס. במפגש השתתפו 110 חיילים אשר קיבלו מידע מורחב מיניב אלון רכז חיילים משוחררים בכל הנוגע לזכויות וההטבות שמגיעות להם בשחרור. כמו כן החיילים קיבלו מידע לקראת סדנת משתחררים בת חמישה ימים שתתקיים בין התאריכים 30.04.23 – 04.05.23 אשר תעניק לחיילות ולחיילים כלים משמעותיים לקראת שחרורם הצפוי מצה״ל. הסדנה בשותפות עיריית קריית שמונה, רשת המתנסים, מרכז צעירים, משרד הבטחון, קרן גרוס, חברת ההנחיה תורן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים.

ראש העיר אביחי שטרן ברך את הנוכחים ואמר למשתחררים הצעירים כי העירייה תמשיך לסייע להם גם לאחר שחרורם מצה”ל: “חשוב לנו שתדעו שיש לכם כתובת.אל תהססו לפנות אלינו, לשאול ולהתייעץ לפני כל קבלת החלטה. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. מרכז הצעירים שלנו ובמיוחד יניב אלון רכז חיילים משוחררים, זמין לכם במהלך כל ימות השבוע. נצלו את הידע שלו כדי שתוכלו לקבל הכוונה בדרך לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם”, אמר שטרן. “יחד נמשיך לפעול למען פיתוחה של העיר כדי שתחליטו בעתיד לבנות את ביתכם ולהקים משפחה כאן בקריית שמונה”.

גם מנכ״ל רשת המתנסים אלעד קוז׳קרו בירך את החיילים ואיחל להם הצלחה באזרחות והזמין אותם לשאול ולהתייעץ לפני כל קבלת החלטה.

רה”ע שטרן וציבור החיים והחיילות במפגש