כדורגל: לקראת סופ”ש במחלקות הנוער

משחק עונה לנערי קצרין, הרבה כדורגל ביממה הקרובה בקרית שמונה, משחק בבוקעאתא ועוד ועוד.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה גם השבוע תהיה חופשית מפעילות, בשל משחקי נבחרת הנוער בשלב העילית של אליפות אירופה. גם בסופ”ש הזה יהיו עוד קבוצות שמסיבות שונות יהיו מחוץ למעגל משחקי הליגות, אך למרות זאת מגרשי הגליל העליון והגולן מציעים לכם שפע של משחקים היום, מחר ואפילו ביום ראשון. מזג אוויר אידיאלי לכדורגל, אפילו שעון קיץ יש – אז תגיעו בהמוניכים ליציעים ותעודדו את דור העתיד של הכדורגל בגליל העליון ובגולן. כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי הקבוצות הצעירות בכתבה זו.

מחכים לכם ביום ראשון בצפת. קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון

משחקי יום שישי

הצגה כפולה בקצרין (מ.ק קצרין גולן) – בשעה 10:30 קבוצת ילדים ב’ תארח את בני אעבלין. בשעה 12:30 קבוצת נערים ג’, שמדורגת במקום השני של טבלת הצפון ומרוחקת נקודה אחת מהפסגה, תארח את מכבי אחי נצרת – שמדורגת במקום השלישי ואותה היא מקדימה ב-2 נקודות.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:15 קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, שמדורגת במקום השלישי בטבלת צפון 1 ומרוחקת פער ניכר מהפסגה, תארח את הפועל חורפיש, שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה. בשעה 13:15 קבוצת ילדים ב’ של הפועל מרום הגליל תארח את מ.ס ראמה. בשעה 15:00 קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תארח את איחוד כפר סמיע.

13:00, פרדס חנה: קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון תתארח אצל מ.ס פרדס חנה/כרכור.

15:00, בית נגלר – חיפה: קבוצת ילדים ג’ 1 של עירוני קרית שמונה תתארח אצל מ.כ קרית חיים.

משחק עונה על הפרק. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין

משחקי השבת

11:00, קרית ביאליק: קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה, שמוליכה בפער ניכר את טבלת הליגה הארצית, תנסה לעשות עוד צעד לעבר האליפות וההעפלה לליגת העל, כשתתארח אצל קבוצת מרכז הטבלה של מכבי צור שלום.

14:15, דיר חנא: קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תתארח אצל הפועל עראבה.

15:30, בוקעאתא: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע, שמדורגת במקום השלישי בטבלת הצפון ובפער ניכר מפסגת הטבלה, תארח את מ.כ מג’דל כרום/שאגור, שמדורגת במקום הלפני אחרון.

המגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 09:00 קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל חורפיש. בשעה 12:00 קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה – שמקדימה בפער ניכר את הקו האדום של טבלת ליגת העל, תארח את קבוצת מרכז הטבלה של הפועל רעננה. בשעה 14:45 קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן תארח את הפועל נוף הגליל. בשעה 16:30 קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תארח את בני דיר אל אסד.

משחקי יום ראשון

16:45, צפת: קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תתארח אצל בני מראר.

16:45, אעבלין: קבוצת טרום א’ של הפועל טובא תתארח אצל בני אעבלין.

רוצים לשפר עמדות בטבלה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה