כדורגל: הזדמנות אחרונה בהחלט לצפת, ממב”ע נשארת בבית

רק ניצחון של צפת בחיפה יותיר לה סיכוי להישאר בליגה, ממב”ע תארח את כרמיאל מהצמרת

שלושה ימים לאחר מחזור אמצע השבוע במחוז צפון א’ של ליגה ב’, יתייצבו שוב שתי הנציגות שלנו למשחקים במסגרת המחזור הלפני אחרון. הפעם שתי הקבוצות ישחקו בצוהריי יום שישי. כזכור, באמצע השבוע נפגשו שתי הקבוצות למשחק ליגה במגרש בצפת – משחק שהסתיים בניצחון 1:3 לזכות בני ממב”ע, שהבטיחה את הישארותה בליגה – בעוד שצפת מרוחקת 5 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה – כשנותרו 6 נקודות בקופה. זרקור לקראת משחקי יום שישי, בכתבה זו.

בשעה 14:30 בני ממב”ע תארח באצטדיון בכפר בוקעאתא את הפועל עירוני כרמיאל – סגנית המוליכה, שכבר מחכה למשחקי הפלייאוף. בשורות כרמיאל משחקים שלושה “שגרירים” מהאזור – שחקן הכלבו אלמוג בוים (קצרין), הקשר אהוד מערבי (חצור) והחלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה). כרמיאל נהנית מיתרון של שתי נקודות על פני המקום השלישי והיא תרצה לנצח, כדי להבטיח את המקום השני, שיקנה לה ביתיות בפלייאוף. מנגד, ממב”ע תרצה לבוא וליהנות מכדורגל ללא לחצים, כך שצפוי משחק עם פוטנציאל גבוה לשערים משני הצדדים.

מחכים לכם באצטדיון בבוקעאתא. שחקני בני ממב”ע


בשעה 15:00 הפועל עירוני צפת תתארח למשחק העונה שלה אצל מ.ס רובי שפירא חיפה, במגרש בית נגלר בשכונת קרית חיים. הקבוצה החיפאית מדורגת במקום ה-14, המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה והיא מקדימה את צפת ב-5 נקודות. כדי לשמור על סיכוי להינצל מירידה, צפת מוכרחה לנצח ולקוות שאחווה שעב, שמדורגת מקום אחד מעליה, לא תנצח במשחקה. כל תרחיש אחר יגרום לירידתה של צפת לליגה ג’ באופן רשמי עוד לפני המחזור האחרון.

יעשו את הבלתי ייאמן? שחקני צפת (צילום: יגאל שיש)