חצור: התושבים יבחרו את יקירי היישוב

לרגל חגיגות ה-70 ליישוב, יוזמה מקורית של המועצה לבחירת יקירי היישוב

מועצת חצור הגלילית מזמינה את הציבור לקחת חלק בשנה המיוחדת- שנת ה -70 לחצור הגלילית ומשתפת את התושבים בבחירת השיר של העיר הצפונית, וכן להמליץ על יקיר חצור ומועמדים והמועמדות להשאת משואה בטקס, שייערך ב-25 באפריל ויעמוד בסימן “70 שנה לחצור” ו-“75 שנות חלוציות”.

יום העצמאות מרגיש די רחוק מאיתנו, אך הוא בעצם כבר מעבר לפינה. מועצת חצור הגלילית מזמינה את ציבור התושבים לקחת חלק בשנה הבלתי נשכחת של חצור לרגל חגיגות ה-70 ולהציע הצעות לכתיבת השיר העירוני החדש שילווה את חצור הגלילית וכן על משיאי המשואות בטקס הדלקת המשואות המסורתית שייערך גם השנה ביישוב בערב יום העצמאות.המועצה מזמינה את הציבור להמליץ על המועמדים והמועמדות להשאת המשואה בטקס, שהשנה יעמוד בסימן “70 שנה לחצור” לרגל שנת השבעים לישוב וכן-“75 שנות חלוציות” בתאריך ה-25 באפריל. במועצה ובמתנ”ס בטוחים כי הציבור יוכל לקחת חלק בבחירת האנשים הראויים, שישקפו את הנושא וכן יעזרו בבחירת “יקיר חצור” לשנת 2023.

חצור הגלילית


כל המעוניין להמליץ על תושב/ת חצור המתגורר/ת ביישוב ועונה על הנושא השנתי ניתן לשלוח המלצה ונימוק לבחירתו למייל : bzshimrit@gmail.com, מועד אחרון להגשת המלצות – יום שני 17.4.23 בשעה 13:00.המלצות על כתיבת השיר העירוני ניתן לשלוח עד ליום 28.3 בשעה 12:00 למייל: Careerhatzor@gmail.com

וועדה מיוחדת תבחן את השירים שיישלחו וכן ההמלצות למדליקי המשואה ויקיר חצור הגלילית.ראש מועצת חצור, שמעון סויסה: “חצור הגלילית חוגגת השנה יום הולדת 70 ועל כן אנו מקיימים שורה ארוכה של אירועים ופעילויות לציון שנת ה-70. אנחנו מזמינים את הציבור הרחב להמליץ על משיאות ומשיאי המשואות, יקיר חצור  הגלילית ולכתוב את השיר שילווה את חצור שלנו לאורך שנת ה -70 ובעתיד”.

משתף את הציבור בבחירה. שמעון סויסה