כדורגל: עוד נקודה לאוסף

שוב תוצאת תיקו הושגה במשחקה של קרית שמונה – הפעם במשחק מול הפועל חיפה, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1. הפער מריינה נותר 3 נקודות.

“אפקט המאמן” כבה בעירוני קרית שמונה. אם אחרי הניצחון הגדול והמרשים במשחק החוץ מול בני סכנין נראה היה שנושבות רוחות חדשות בעירוני קרית שמונה, הרי שיכול להיות שנוצר איזשהו שינוי, אבל לא כזה שקרוב ל-180 מעלות. ממש לא בכיוון. שבוע אחרי ההפסד האכזרי במשחק החוץ מול הפועל באר שבע התארחה עירוני קרית שמונה למשחק תחילת הפלייאוף התחתון מול הפועל חיפה, שכבר די בטוחה בהישארות בליגה בעונה הבאה. קרית שמונה התייצבה למשחק, כשהיא מרוחקת 3 נקודות מבני ריינה, שמדורגת במקום ה-12 המוביל להישארות בליגה.

על הקווים נפגשו שני מאמנים שהם חברים טובים משכבר הימים, שבעבר שיתפו פעולה בחוליית הקישור האחורי של מכבי נתניה ואף עבדו בצוות אימון משותף במכבי חיפה – דראפיץ מקרית שמונה ורוני לוי מהפועל חיפה.  על כר הדשא נפגשו “אקסים” משני הצדדים: מהצד החיפאי אלו שני המגינים – גיא מזרחי מימין ואורן ביטון משמאל, מהצד האורח היה זה נועם כהן – המגן הימני.

כבש לזכות קרית שמונה. גיא מזרחי (צילום: שלומי גבאי)


סלובדאן דראפיץ החליט לעלות במערך התקפי, שכלל גם איוואן בכר ומרלון דוס סנטוס – מה שדחק את רועי קהת מההרכב לספסל. מהלך שלא הוכיח את עצמו, קרית שמונה הייתה אנמית ולא ממש איימה על השער של הקבוצה האורחת במחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים.

המחצית השניה נפתחה עם שער מהיר של חיפה, אנטואן קראג’י ניצב באגף שמאל של קרית שמונה ומסר מסירת רוחב למוחמד קמארה, שניצל את השאננות של מרכז ההגנה של קרית שמונה ובעט מ-14 מטרים לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1, שהחזיק מעמד 13 דקות, עד אשר הגבהת קרן של קרית שמונה הסתיימה בניסיון מסירה בתוך הרחבה של הבלם אופיר בנבניסטי, שלמזלו הסיט את הכדור לגופו של גיא מזרחי ומשם הכדור נכנס לרשת – שוויון 1:1. החילופים שביצע סלובדאן דראפיץ לא הפכו את קרית שמונה ליותר מאיימת, אם כי בתוספת הזמן סנין סבאי יכול היה לקנות את עולמה, כשניצב במצב קורץ מול שערה של הפועל חיפה, אך בעט מעל המסגרת. בסיום, שוויון 1:1, שמותיר את קרית שמונה במרחק של 3 נקודות מריינה.

הרכב קרית שמונה במשחק: דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן (ליאור טימוטי מוזי – 64), אופיר בנבניסטי, עאיד חבשי, ניר דרורי (זיו מורגן – 64). סמואל בראון, ידין לוגסי (סנין סבאי – 64), איוון בכר (רועי קהת – 46),  מרלון דוס סנטוס (יואב הופמייסטר – 80), מוחמד שאקר ואיתמר שבירו 

נכונה לו עוד הרבה עבודה. סלובדאן דראפיץ (צילום ארכיון מאתר דאבל פס – לירן דורף)