חצור: תושלם בניית מתחם ה”קארדו”

מליאת המועצה אישרה תקצוב של 8 מיליון שקלים לטובת השלמת מרכז העסקים

בשורה נהדרת לתושבי חצור הגלילית, יישובי הצפון והפוקדים את אזור הגליל העליון: מליאת מועצת חצור אישרה בישיבתה האחרונה תקציב של 8 מיליון שקל להשלמת בניית ה”קארדו” בחצור – מרכז העסקים שאמור להזניק עוד יותר קדימה את המסחר באזור הגליל. המליאה אישרה פה אחד את ההצעה, שכמובן תיתן דחיפה לעבר השלמת המתחם המפואר, שזקוק להשלמת פיתוח וגמרים אחרונים.

התקציב הנוכחי שאושר יעזור בעבודות הכוללות פיתוח סביבתי, מתחמי חניה, דרכי גישה וטיפול בשצ”פ. כמו כן, יוקמו גם גני שעשועים לרווחת התושבים ובאי הקארדו, צמחייה, פינות ישיבה וכו’. עם התקציב החדש, היקף ההשקעה בפרויקט הדגל של חצור הוא כ-30 מיליון שקל והעבודות אמורות להסתיים בתוך כשנה וחצי.

העבודות כבר החלו

יזמים ומשקיעים רבים פנו בשנתיים האחרונות למועצה ולחברה הכלכלית בחצור הגלילית ומביעים עניין רב במקום. עם ביקורה האחרון של מירי רגב בחצור, אישור התוואי מצד הוועדה המחוזית והבטחתה להשלמת תחנת הרכבת הצפויה לקום בכניסה ליישוב, הקארדו יהווה  תוספת אדירה לפיתוח חצור כמגדלור המרכזי בגליל כשיפעל כשוק בוטיק עם תוצרת גלילית לצד מתחמי בילוי ופנאי לערב והכל במתחם מקורה וחדש.

שמעון סויסה, ראש מועצת חצור: “אנחנו ממשיכים להשקיע ולתת דחיפה נוספת להקמת המתחם החשוב, וכמובן מחכים לרגע בו המקום יפעל לרווחת תושבי חצור הגלילית, תושבי הגליל והמבקרים מכל רחבי הארץ. זה לא רק ייתן דחיפה ענקית למסחר ביישוב, אלא ימשיך לשים את חצור על המפה. הקארדו ישמש כמתחם עסקים עם מסעדות, מעדניות בוטיק, בתי קפה, סופר מרכזי, דוכני מכירת  פירות וירקות ומוקד בילוי גלילי שיפעל בשעות הערב והלילה”.

כך זה אמור להיראות. הדמיה של המתחם