כפר בלום: נחנך האגף החדש במרכז כלור

מה יכלול האגף החדש? מהם הסכומים שהושקעו בפיתוח – ומיהו הנדבן שמימן זאת? הכל בכתבה זו

לאחר חודשים רבים של ציפייה והמתנה, נחנך השבוע האגף החדש של מרכז קלור לאומנויות הבמה בכפר בלום בטקס רב משתתפים. אורחת הכבוד בטקס הייתה דיים ויויאן דאפילד, בתו של סר צ’ארלס קלור, ואחת הפילנתרופיות הגדולות והחשובות הפועלות בישראל, אשר הגיעה מאנגליה בליווי למעלה מ-100 אורחים נכבדים. גודלו של האגף החדש הוא 650 מ”ר, כולל אולם עם 140 מושבים, חדר תזמורת, חדרי אומנים, מחסנים, מרחב מוגן גדול ופיתוח סביבתי. בניית האגף, אשר הוקם בתוך פחות משנתיים, התאפשרה תודות לתרומה נדיבה של דיים דאפילד בסך שמונה וחצי מיליון שקלים. 

תלם חורין, מנהל מרכז קלור לאומנויות הבמה: “ההתרגשות גדולה והלב מתרחב. חנוכת האגף החדש במרכז קלור מהווה את שיאו של פרויקט שאנחנו עובדים עליו קרוב לארבע שנים. האולם החדש מתאים לפעילות של תיאטרון, מחול, מוזיקה והרצאות והוא יאפשר לנו להתרחב ולגדול, כפי שעשינו בחמש השנים האחרונות. כעת, בזכות האגף החדש, אנו צופים גידול של 30% במספר תלמידים בשנתיים הבאות”.

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “ברצוני להודות לדיים ויויאן ולקרן קלור על תמיכתם הבלתי נלאית במרכז התרבות האזורי החשוב הזה. תמיכה זו החלה כבר בשנות ה-90′, אז הוקם בזכות תרומתם מרכז קלור למוסיקה, ומאז נבנו עוד ועוד אגפים והמרכז הפך לאבן שואבת של התרבות הגלילית, וכולל פעילות תיאטרון, מחול, צילום ואירועי תרבות וקהילה. אני שמח ונרגש לחזות בלמעלה מאלף ילדים ובני נוער מכל רחבי הגליל אשר לומדים במקום, לצד פעילויות של עמותת ותיקי הגליל ואירועי תרבות נוספים”.